HTML

Balaton

Balaton : Balaton Aranykora Alapítvány ingyenes balatoni üdültetés nagycsaládosoknak, rászorulóknak.

Friss topikok

  • borbála8125: Karácsony előtt állunk 4 gyerekes egyedülálló anya vagyok a legkisebb 1 éves sajnos segítségem nin... (2011.12.10. 17:29) Segítség nagycsaládosoknak, rászorulóknak
  • Monik: Szia Rózsa! Sajnálom, hogy nem tudtok menni! Augusztus 17-én megyünk Balatonlellére. Egy idősebb... (2009.07.10. 08:56) Balatoni nyaralás pályázat
  • Monik: Szia Rózsa! Igen. E-mailom jelezte, hogy "Rózsa üzenetet küldött", de nincs más Rózsa nevű ismerős... (2009.04.20. 08:33) Kihal a nemzet?
  • Monik: Én is így érzem. Nincs meg a régi hangulat! (2009.03.16. 08:15) ÉLMÉNYBESZÁMOLÓK
  • anikó152: Elért mindenkit a gazdasági világ válság!De minket kisgyerekes nagycsaládosokat meg éppen.Jaj mi l... (2009.01.19. 09:52) Apák Napja

Apák Napja

2008.03.15. 18:08 blogbalaton

Míg az édesanyák ünnepének hosszú múltra visszatekintö nemzetközi hagyománya van, addig az apák viszonylag kevés megbecsülésben, társadalmi szintü elismerésben részesülnek. Amerikában ezt már felismerték és létrehozták az Apák Napját, sajnos kevesen tudják és még kevesebben ünneplik hazánkban június harmadik vasárnapján. Pedig nálunk is egyre erösödik az a tendencia, hogy az anyák szerepének megváltozásával az apukák mennek GYES-re, illetve vállalják a cseperedö utódokkal kapcsolatos teendök oroszlánrészét. A kialakult gyakorlatban a jog is az anyát védi és pl. válásnál többnyire neki ítéli a gyermeke(ke)t.  A családi egységre jó hatással lenne, ha valamilyen formában honorálnák az édesapák fáradozását? (Balaton Aranykora Alapítvány)

287 komment

Címkék: balaton tavasz nap család jog gyerek ünnep per apa bíróság napja anyák válás gyes

A bejegyzés trackback címe:

https://blogbalaton.blog.hu/api/trackback/id/tr100382274

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

anikó152 2008.04.07. 13:25:40

nem 100%-os a térerö. de lecserélni nem tudom egyenlöre mert akik tölem veszik a háztájit sokan vannak.kissé macerás lenne mindet körbe telefonálni. tehát marad a néha elbujkáló térerös vodás telóm.

Monik 2008.04.09. 08:08:07

A falunkban 0%-os a Vodafon térerő. Ha valaki vendégségbe jön, akkor vagy kimegy a faluból egy dombra telefonálni, vagy kölcsönkér egy
T-mobilos telefont.

Márti 2008.04.09. 19:16:49

Akkor lehet, hogy mégsem olyan jó ötlet lecserélni a T-Mobile-os telefont? Ilyen rossz tapasztalatokkal? Zsolt! Valami OTP-s kedvezmény is van. Erről mit tudsz?

Jutka 2008.04.10. 08:13:08

Nálunk jó a térereje a Vodafonnak, legalábbis ahol én használom, ott nincs vele probléma. Volt már T-Mobil-os is, de az jóval többe került. Márti,szerintem ennek biztosan utána lehet járni, hogy van-e lefedettsége.

Monik 2008.04.11. 08:38:56

Tegnap már írtam ide, de valamiért nem jelent meg. Márti! A Vodafon jóval kedvezőbb, csak nálunk T-mobilos és Pannonos torony van. Egyik sem engedi, hogy a Vodafon rátelepítsen.

anikó152 2008.04.11. 09:39:11

most megyek a fiammal a körzeti orvosomhoz,mivel betöltötte a 18-at átkell iratnom a felnött körzetbe. késöbb benézek,mert még tanulnom is kell. sziasztok

Márti 2008.04.12. 08:15:02

Köszi, lányok, akkor ennek alaposabban utána kell néznem, mielőtt belevágok! Hiába olcsóbb, ha használni meg nem tudom!

anikó152 2008.04.12. 16:28:54

sziasztok !sajnos nem vagyok valami jól. ez az idöjárás nem kedcvez a sziveseknek. szenvedek is rendesen.

anikó152 2008.04.12. 18:11:01

www.advercash.net/signup.php?ref=zanzibar152
befektetést nem igénylö internettel végezhetö munka!!!!!!!!!!!!!!!!!!! töltsd ki a felhasználói neved az eamil cimed jelszavad és már kész is!! csak néhány másodperces reklám filmet kell megnézni minden nap.

anikó152 2008.04.14. 06:35:28

jó reggelt mindenkinek! napsütéses szép idör ébredtem. nálunk hétágra süt a nap. remélem igy is marad.

Monik 2008.04.14. 08:26:44

Jó reggelt Neked is Anikó! Nálunk is süt a nap, de nagyon hűvös van.

anikó152 2008.04.14. 09:43:43

nagyon szuper idö van de holnaptól sajnos újra esöt mond. vasárnap talán megint kiránduló idönk lesz. ma kint fogok tanulni a kertbe,ha megfö a töltött paprikám.

Zsolt 2008.04.17. 07:50:50

Tegnap az új előfizetéses telefonjainkra (2 db) 3 sms érkezett, és kiderült belőle, hogy a közszolgálati flottában lévő keretmegállapodást módosították, emiatt az alábbi változások léptek életbe:
1. Perc alapú számlázás helyett másodperc alapú lett.
2. 20 ingyen SMS minden hónapban (eddig nem volt)
3. Megszűnt a különbség a nappali és a kedvezményes időszakban történő hívás árában.

De....
1. Emiatt megemelték a havidíjat.
2. Az ingyenes csoportos (kötelező) opció 3-szorosára nőtt

Összességében több, mint kétszeresére nőtt az előfizetés díja, ráadásul nekünk 2 van belőle, így az eredeti árhoz képest 4-szer annyit fizetünk.

Zsolt 2008.04.17. 07:53:43

Ráadásul ezt nem közölték előre senkivel, nem lehetett előre tudni. Erre azt mondták, hogy ez természetes. Tehát az sincs kizárva, hogy akármikor ne emelnék még tovább a díjakat.
Állítólag több százan már emiatt hivatalos panaszt tettek (köztük tegnap én is).
A probléma ott van, hogy 2 évet, emiatt alá kellett írni, és vissza se lehet mondani.

Emese 2008.04.17. 16:21:54

Sziasztok!Ez nem semmi amit Zsolt leírt.Én ilyenek miatt félek minden újtól vagy attól havalamit nagyon jó dologként akarnak eladni.Olyan érzésem van,hogy a végén úgyis kiderül vmi ami nekem sokba kerül.

anikó152 2008.04.18. 08:20:12

nagyon szép idö van kint. sajnos én hétfön megyek debrecenbe a szívgondozóba.csak nem akar elmúlni ez a szorítás a melkasomból.

Monik 2008.04.18. 11:01:01

Zsolt! Szörnyű, hogy mit tehetnek velünk. Ők módosíthatnak, mi nem reagálhatunk, mert "hűségnyilatkozat" van. Ők nem szerződést szegnek?

Márti 2008.04.19. 07:53:02

Zsolt! Huh, de jó, hogy mi nem vágtunk még bele! Azt hiszem mostmár nem is fogunk! Köszi, hogy leírtad, nagyon sajnálom! Feltétlenül meg kell reklamálni!

Monik 2008.04.22. 13:47:59

Anikó! Mit mondtak a kardiológián?

Monik 2008.04.29. 08:40:02

Apák napja még nincs, de az oviban ma délután lesz az anyák napja. Gyönyürű vörös szegfűt kapunk a gyerekektől, már reggel beszállítottam az oviba a virágostól.

Rózsa 2008.04.29. 08:50:55

Monik! Te is Szmk-s vagy?

Monik 2008.04.29. 08:56:15

Szia Róza! Igen, az vagyok. Te is?

Jutka 2008.04.29. 09:11:14

Nálunk is ma lesz az oviban az Anyák napja! Imádom, anyukámmal megyünk. Jövő héten kedden pedig az iskolában lesz Enikőnek. Jó, hogy többször is részt tudunk venni ilyen ünnepségen! :) Olyan aranyosak, amikor verset mondanak és énekelnek megilletődötten! Kár, hogy nyolcadikban már nem rendeznek ilyeneket! :) Én sosem voltam szmk tag, valahogy mindig úgy éreztem, nem tudnám teljes erőbedobással ellátni azt a feladatot, hiszen így is állandóan rohanok!

anikó152 2008.04.29. 09:24:54

egy a fontos mehetünk a balatonra. nagyon sok baromfit és kismalacot adtam el a mult héten ,bettikének nagyon szép ballagási ajándékot vettünk. közel 150000ft volt. majd a ballagás után megmutatom a róla készült fotot.

Rózsa 2008.04.29. 09:30:46

Igen, szmk-s vagyok Rebeka osztályában is, meg az aerobic-csoportnál is:) Barbinál is voltam, míg ide járt általánosba.
Én is imádtam anyák napi ünnepségre menni. Volt idő (több éven keresztül), hogy minden évben háromra is voltam hivatalos. Szupi volt!
Mostmár egy sincs:( Lányaim nagyok: Barbinál középsuliban nincs, Rebeka igaz, hatodikos, de már évek óta náluk sincs, és most legújabban a harmadikos Marcinál sincs:( Tanulnak verset, amit elmond(hat)nak itthon, és ajándékot is készítenek technika órán, de már ünnepséget nem rendeznek.

Jutka 2008.04.29. 09:35:46

Nálunk is így van sajnos, lehet, hogy a nagyobbacskák már kicsit cikinek érzik a szereplést!? Na nem baj, amíg felnőnek élvezhetjük azért egy párszor, és egy otthoni ölelés, olyan a "hóna alá kap a fiam" is nagyon jól esik!

Rózsa 2008.04.29. 09:37:50

Igen, ez így van. És nemcsak anyák napján...

Jutka 2008.04.29. 09:43:15

Néha olyan érzésem van, hogy már Petinek nincs "ideje" rám, aztán pedig olyan kisfiúvá tud válni. A lényeg, hogy olyankor ne lássák a haverok! Mert milyen már az, hogy ölelgetjük anyucit?

Mennem kell a délutáni ünnepségre ruhát készíteni Adrikának, azt mondták az oviban, nem kell fehér ing-kék szoknya, lehet színes!
Puszi Rózsa, majd mailezek!

Rózsa 2008.04.29. 14:04:58

Szia Jutka! Biztos nagyon szép lesz a kislányod az anyáknapi ünnepségen! Gondolok majd Rátok!

Múlt héten szombaton jött haza a koleszból a nagylányom, Marcival ketten kimentünk a busz elé. Engem megölelt, mint mindig,... és képzeljétek: az öccsét is! Olyan édesek voltak, majdnem elsírtam magam:)

Monik 2008.04.29. 20:20:55

Olyan meghatóan szavalt a lányom az oviban, hogy még a könny is kicsordult a szememből. Két verset is mondott egyedül. Nagyon büszke vagyok rá! :)

Erzsi966 (törölt) 2008.04.29. 22:47:04

Monik, gratulálok a pici lány sikeres szerepléseért!:-) Ezt az érzést minden Anyuka átéli, és most hogy emlitetted- eszembe jutott mind 3 gyerekem ünneplése....de az már rég volt!

Monik 2008.04.30. 08:35:01

Köszönöm szépen Erzsi! Nagyon jó Veletek megosztani ezeket az örömöket itt a blogon.

Rózsa 2008.04.30. 08:49:09

Azért jó ez a blog, mert mindannyian "ugyanabban a cipőben járunk", édesanyák vagyunk! Többszörösen:)
És ezeket az örömöket, amiket átélünk, egy másik édesanya 100%-osan meg tudja érteni, átélni. Vagy még annál is jobban...

Rózsa 2008.04.30. 08:59:52

Természetesen az édesapák is:)

Erzsi966 (törölt) 2008.04.30. 09:12:26

Monik, Rózsa, én is úgy érzem magam itt mint egy nagycsaládban!:-) Jó Veletek megosztani a boldogságot, a bánatot, a sikert és a gondokat.
És ami nagyon jó, sokszor jó ötleteket is kapunk egymástól, vagy bátórítást!

Rózsa 2008.04.30. 09:29:55

Erről az ötletről jut eszembe... "Loptam" egy klassz ötletet a főnökasszonyomtól. Megosztom Veletek, hátha valaki hasznosítja.
Kisfia születésnapjára írt egy listát, hogy mit csinált, mi történt vele 1 éves korában, 2 évesen, és így tovább... Ez most nekem nagyon tetszik, és igaz, hogy legközelebb csak novemberben lesz nálunk szülinap, de én is fogok ilyent írni a gyerekeimnek.

Emese 2008.04.30. 11:41:41

Sziasztok!A héten nálunk is megy az ünneplés.Hétfőn lett a házasságunk nagykorú és ez bennünket nagy örömmel töltött el.Kedden pedig a férjem szülinapját tartottuk.Igaz volt egy kis bibi a dologban,mert én hétfőn éjszakás voltam.Az évfordulónkon a férjem mindig elvisz vacsizni vhová ez most eltolódott jövő hétre.Tegnap de. alvás helyett kedvenc eledeleit főztem neki.DU. aludtam egy kicsit,de estére kidőltem a sorból,nem baj megérte!Ma pedig lenyomok még egy éjszakát és jövő keddig szabadnapok.

Rózsa 2008.04.30. 15:02:22

Emese!
Sok boldogságot kívánok házassági évfordulótok alkalmából, és még 2x, 3x ennyi együtt töltött időt!
Férjednek boldog születésnapot!

Erzsi966 (törölt) 2008.05.01. 11:28:59

Emese, boldog születésnapot kívánok a férjednek!
Gratulálok a házassági évfordulóhoz!:-)
Kellemes pihenést a hosszú hétvégen!

Jutka 2008.05.01. 14:33:25

Emese, sok boldogságot utólag is a férjednek, és a házasságotoknak is! :)

Mi még inkább az anyáknapi ünnepségek korszakát éljük, mint a sok ballagást, mivel a lányaim még kicsik. Otthon Adrienn előadta nekem az összes verset és éneket, ami majd elhangzik az ünnepségen. Mégis amikor szembefordult velem az oviban, és köszöntőt mondott, kicsordult a könny a szememből. Annyira édes volt, össze-vissza pusziltam!

Monik 2008.05.03. 18:41:19

Emese! Utólag is Isten éltesse a párodat! Gratulálok házassági évfordulótok alkalmából is!

Monik 2008.05.13. 10:56:05

A legkisebb csemetém pénteken lesz 4 éves! Szombaton fogjuk köszönteni. Epertortát kért.

Jutka 2008.05.14. 08:09:45

És igen, újabb ünnepelt! Éljen soká, sok boldogságot! Mi lesz a meglepi Monik? Évvesztes lesz, vagy 6 évesen beíratod majd iskolába?
Nálam ez olyan dilemma, hogy jó-e vagy nem ha késik a gyerek? Nálunk a két nagy késett, a kicsi februári, ő nem fog. Én pedig szerettem volna, ha késik ő is. De termetre a legnagyobbak közé tartozik, és agyilag is rendben van, biztosan nem engednék, hogy visszatartsam! Ebbe egyáltalán beleszólhat a szülő?

Erzsi966 (törölt) 2008.05.14. 08:21:29

Monik, előre is gratulálok az ünnepeltnek!:-)
Az epertorta nagyon fincsi!

Monik 2008.05.14. 14:11:30

Erzsi, Jutka köszönöm a jókívánságot, átadom az ünnepeltnek! A meglepin még dilemmázunk péntekig a párommal, akkor megyünk megvenni. Még nem tudom, hogy évvesztes lesz-e. Majd meglátom, hogy mennyire lesz érett. Bogi márciusi, Ő nem volt évvesztes. Egyébként, ha mérete és képességei szerint iskolaérett, a szülő akkor is kérheti, hogy még egy évig óvodás maradhasson.

Rózsa 2008.05.16. 09:50:54

Igen, a szülő eldöntheti... szerencsére.
Nálunk Barbi február utolsó napján született, nem tartottuk vissza, mert már tudott olvasni. "Méretre" kicsi volt:)
Rebeka novemberi születésű, ő eleve évvesztes. Ő is tudott már olvasni ekkorra.
Marci áprilisi. Na, ő visszamaradt még egy évre, az én kérésemre. Ő is olvasott már, és agyilag is rendben volt, csak (gondolom, mert fiú) még nem tudott sokat egy helyben ülni... Játékosabb is volt, mint nővérei.
Az, hogy tudtak iskolakezdésre olvasni, nem vált kárukra:) És nem erőltetve volt a dolog, csak a kérdéseikre válaszoltam. Barbit nagyon érdekelték a betűk már kiscsoportos korában. Rebeka mindig is utánozta a tőle 2 és fél évvel idősebb tesóját, ebben is. Marci mellé pedig sokszor odaültem olvasni, ő meg figyelte...
Így mindegyikük előnyt élvezett, mert míg a többiek az összeolvasás művészetével ismerkedtek, nekik ez már nem jelentett problémát...

Jutka 2008.05.16. 18:08:21

Rózsa, amikor Marci nagycsoportos volt, és nézték az iskolaérettséget, szóltál, hogy nem szeretnéd még iskolába engedni? Csak ennyi az egész?
Nekem csak a betűket ismerték a gyerekek, amikor bekerültek az iskolába, nem tudtak olvasni. De azért nem volt egyikükkel sem semmi gond!

Rózsa 2008.05.16. 21:06:47

Marcinál úgy volt, hogy itthon voltam velük főállású anyaságin, így "megtehettük", hogy csak 4 éves kora után adtuk be oviba. Ekkor kora szerint már középsős volna, de én direkt kértem, hogy kiscsoportba kerüljön. Két okból is: 1. Ugyanazokhoz az óvónőkhöz került így, mint ahova a nővérei is jártak (így már ismerte őket). 2. Én már ekkor (4 éves kora körül) láttam, hogy "más", mint a lányok. Nem butább, csak nem volt olyan érdeklődő, pl. a rajzolás, színezés, meseolvasás és -hallgatás terén, stb. Így aztán Marcus az ovit (pontosabban a kiscsoportot) kezdte később. Emiatt nem is kellett szólnom, hiszen automatikusan folytatta 5 évesen a középsőt, 6 évesen pedig a nagycsoportot. Betöltötte a 7-et áprilisban, és utána kezdte az első osztályt. A mai napig kitűnő tanuló, semmi gond a tanulással, versenyekre jár, eredményt is ér el. Pont, mint a testvérei. De ha kicsinek nem kapott volna még egy évet játszani, hát biztos vagyok benne, hogy megszenvedtük volna az első osztályt! (Ki tudja, lehet, hogy többet is...) Szerintem a fiúk később érnek.
De Neked a kicsi lányodról van szó. Nos, az, hogy lány, sok mindenre választ ad. Biztosan iskolaérettebb, mint Marci volt annak idején. Ráadásul időben is két hónappal "idősebb", hiszen februári... Szerintem ilyenkor lehet kérni az óvónő véleményét is, hoyg ő milyennek látja. Biztos van már tapasztalata:)

Rózsa 2008.05.16. 21:16:01

Képzeljétek, telefonon meg lehet érdeklőni az ücs-t. A nyomógombok segítségével be kell ütögetni az igénylő adóazonosító jelét, és megmondják, hogy a beadott pályázat sikeres elbírálásban részesült-e. Az előbb "kérdeztem rá", és....IGEN!!!! Sikerült ez is! (Zárójelben jegyzem meg, hogy az önerő befizetése azért kicsit gondot jelent, mert lakodalomba is hivatalosak vagyunk:)
Úgy látszik, ez az év az én évem. Eddig minden összejött: balatoni nyaralás, új munkahely, ücs. Biztos összejön az önerő is:)
Talán még lottót is veszek:)))

Erzsi966 (törölt) 2008.05.17. 06:53:36

Sziasztok!
Rózsa, gratulálok a sikeres ücs. pályázathoz!:-)
Nagyon örülök, hogy ez az év jó Nektek minden szempontból, továbbra is ezt kívánom!

Márti 2008.05.17. 07:28:19

Rózsa! Gratulálok az üdülési csekketekhez! Valóban vegyél lottót! Bárcsak minden így menne, mint ahogy neked ez az év! Szívből örülök veled!

Rózsa 2008.05.17. 09:17:45

Köszönöm, lányok!
Épp az előbb kérdeztek meg, hogy folytatnám-e a takarítást még egy hétig. Hát persze! Imádok hajnali 3-kor kelni:) De legalább "összesöprögetem" az önerőt...

Jutka 2008.05.17. 17:22:50

Rózsa! Én is örülök, hogy sikerült az ücs. pályázatod! Tényleg jól írta valaki, hogy ha egy üzlet beindul... :)Remélem hasznosan tudjuk elkölteni majd az ücs.-t. A miénk már pihent itthon a szekrényben egy évet, ideje lesz "túladni" rajta! Gondolom, Ti nem fogjátok egy évig tárolni! :)
És a többiek? Lányok, nektek sikerült a pályázat?

Az óvodai csoportismétlésre visszatérve, mi már csak nagycsoportba tudjuk kétszer beíratni. Bár Adrika termetét tekintve az egyik legnagyobb, értelmi szintje pedig korosztályának megfelel. Szerintem se nem jobb, se nem rosszabb, mint az átlag. Végülis van még 2 évünk, hogy gondolkozzunk ezen! Most inkább a balatoni nyaralásról ábrándozunk, és már olyan közelinek látszik!

Rózsa 2008.05.18. 17:07:42

Hirtelen úgy gondoltam, hogy már nagycsoportos a kislányod, és választás előtt vagytok:) Hiszen akkor van még időtök ezen gondolkozni...
Valóban olyan közeli már a nyaralás. Hamarosan időpontot is kapunk:) Reméljük, mindenkinek megfelelőt...

Monik 2008.05.20. 09:57:37

Rózsa! Gratulálok az üdülési csekkhez! Sajnos mi nem kaptuk meg, pedig minden kritériumnak megfeleltünk. Nem sikerülhet minden! De legalább az Alapítvány segítségével nyaralhatunk!

Jutka 2008.05.20. 10:06:48

Sajnálom Monik, hogy nem sikerült a pályázatotok! :( Valami indoklást kaptatok? Ezt csak azért kérdezem, mert tavaly első körben mi sem kaptuk meg, pedig minden feltételnek megfeleltünk. Aztán elmondták az okot(most nem írom le, mert hosszú lenne), és javasolták, írjak fellebbezést. Írtam. Kaptam is választ rá, hogy adminisztrációs hiba történt, és elküldték az ücs.-t.

Monik 2008.05.20. 13:38:08

Szia Jutka!
Telefonon, automatán kérdeztem le. Munkaidőben folyamatosan foglalt volt, így ügyintézővel nem tudtam beszélni.

Monik 2008.05.20. 15:22:17

Sikerült felhívnom az Üdülési Csekkes ügyintézőt: Nem utasítottak el minket, "csak" elfogyott a keret. Ha kapnak még támogatást, akkor tudnak adni Üdülési Csekket. Reménykedjünk!
Még februárban beadtam a pályázatot, de mint mondta nem a beérkezés sorrendjében bírálják el.

Rózsa 2008.05.20. 20:23:27

Biztosan nem beérkezési sorrend szerint, mert én csak március közepén tudtam beadni, és mégis sikerült.

Emese 2008.05.21. 10:17:02

Sziasztok!A kolleganőm sem kapott ücs-t,ők is megfeleltek minden kritériumnak.Rögtön első nap küldte a pályázatát.

Jutka 2008.05.21. 14:04:38

Ha nem beérkezés szerint, akkor talán rászorultsági sorrend alapján történhetett az elbírálás... Tavaly mintha számított volna a beérkezés is, mert sokan írták, hogy elfogyott a keret, mire beadták, hiába voltak még határidőn belül. A remény hal meg utoljára Monik, hátha mégis sikerül...Én szorítok Nektek is!

Jutka 2008.05.21. 14:35:59

A "Karrier vagy család" témához nem tudtam belépni, Rózsánál lefagyott a gép! Látod Rózsa, ilyen hatással vagy a témára!
De nem hátrálok, azt a témát folytatva írok ide! :)
Szóval ma már sajnos nem nagyon jellemző a fiatalokra, hogy hangversenyre járnak! Nekünk még annak idején a kollégiumban kötelező volt hanversenybérletet venni. Akkor ennek nem nagyon örültünk, mert ami kötelező az ugye sosem olyan jó! És mégis, most szívesen beülnék egyszer-egyszer meghallgatni ilyesmit. Marci is élvezte, akkor mégsem olyan uncsi!

Márti 2008.05.21. 16:26:58

Én a Balatoni nyaralás pályázathoz sem tudtam írni.Nekem viszont Jutka, nálad fagyott le, vagy nem tudom mit csinált, de nem enged írni, nem ad ablakot sem.

Rózsa 2008.05.21. 20:10:01

Akkor most úgy illik, hogy nekem meg ide nem sikerül belépni, és (hogy teljes legyen a kör) Márti nálad kell "lefagynia":)

Rózsa 2008.05.21. 20:12:20

Mégis sikerült! (hiába, siker-szériám van:) És lottót még mindig nem vettem. (Sajnálom rá a pénzt:)

Monik 2008.05.22. 15:43:21

Sziasztok! Én tegnap délután sehová nem tudtam írni, mert nem adta be a hozzászólási részt. Csak olvastalak Benneteket.

Jutka 2008.05.23. 08:04:49

Nálam is így volt Monik, az ablakot nem adta be, olvasni tudtam a hozzászólásokat!

Rózsa, ne sajnáld a pénzt a lottóra, ezt a siker sorozatot ki kell használni! Azért ha milliárdokat nyersz, gondolj majd a szegény fórumozó nagycsaládosokra is! :) Pl. Jövőre szervezhetnél nekünk egy közös vakációt! "Másodszor nyaral a család a Balatonon" címmel! :)

Rózsa 2008.05.23. 20:00:28

Ez jó! Nagyon jó!
Úgy legyen!!!!
Ja, hogy ahhoz meg is kellen venni azt a lottót:)

Monik 2008.05.26. 10:09:55

Rózsa! Hol vagy? Vettél lottót?

Márti 2008.05.29. 08:09:58

Képzeljétek, annyira belelkesedtem erre a Balatoni nyaralásra, hogy az idei osztálykirándulást a Balatonra szerveztem. Két napra viszem az osztályomat a Balatonra, hiszen ez a rengeteg kutakodás az Internetem, meg az általatok ajánlott látnivalók már szinte összeállították a programot. Majd írok róla.

Jutka 2008.05.29. 18:05:29

Mikor mentek az osztályoddal Márti? És mennyibe fog kerülni, csináltál költségvetést? Írjál majd róla!

Úgy látom, más is izgul Rózsa lottónyereményéért! :) Az ígéretet, amit kicsikartunk mindenképpen behajtjuk, ha nyersz Rózsa! Nincs menekvés! :)

Monik 2008.05.29. 20:09:41

Márti! Hová mentek konkrétan? Hol szálltok meg?

Márti 2008.05.30. 20:27:23

Monik, Jutka!
Vonyarcvashegyen találtam az Interneten egy viszonylag olcsó szálláshelyet a Park Kempingben, 550 Ft-ba kerül egy 2*2 személyes faház, fürdővel, konyhával,Wc-vel felszerelve. Ez nagyon kedvező ár, ezért is döntöttem emellett. Június 9-10-én megyünk, úgyhogy én egy kicsit hamarabb is élvezhetem a Balatont, majd írok róla.

Monik 2008.06.01. 18:24:59

Márti! Nagyon ügyes vagy! Manapság egy múzeumi belépő is drágább! Jó kirándulást!

inyi 2008.06.03. 22:22:18

Én jódolognak tartom az osztálykirándulásokat.Úgy gondolom,nagyon sok szülő nem engedheti meg azt ,hogy üdülni,kirándulni vigye a családját ,hiszen nagyon kevés a keresetük.Így legalább a gyerekek kitudnak mozdulnia megszokott rendjükből,új ,érdekes dolgokat láthatnak,élményeket gyűjthetnek.Nálunk mind a 3gyerek most volt kirándulni és rengeteg élménnyel tértek haza.Napokig arról beszéltek.Remélem minden kiránduló gyermeknek ajándék az ilyen nap!

Márti 2008.06.04. 12:25:48

Monik!
Köszi. És arról még nem beszéltem, hogy pályáztam nekik, és nyertem is rá , nem nagy összeget, csak 25000 Ft-ot, de hát az már majdnem a szállás ára!

Monik 2008.06.04. 13:40:43

Márti! Úgy látszik ez számodra a sikeres pályázatok éve!
A fiam holnap megy Visegrádra az osztállyal.

Jutka 2008.06.04. 15:16:01

Márti! Nagyon ügyes vagy, a "gyerekeid" biztosan örültek! Kíváncsi vagyok az élménybeszámolódra!

Monik, a fiadnak jó utat, az én Petim is ott volt májusban osztálykiránduláson. Most még Lengyelországban van, e-mailben tartjuk a kapcsolatot. Azt írta, még szívesen maradna!

Monik 2008.06.12. 08:30:49

Jutka! Remélem a fiad sok szép élménnyel tért haza.
Márti! Milyen volt a kirándulás? Tudom most sok a dolgod az évzárás miatt, de ha van egy kis időd jelentkezz!

Monik 2008.06.12. 08:33:43

Lányok! Vasárnap lesz Apák Napja! Nálunk pedig a hétvégén Cseresznyefesztivál. Megbeszéltük a gyerekekkel, hogy a programokat megnézzük, de nincs vásárolgatás. Spórolunk a nyaralásra.

Lina 2008.06.12. 08:51:51

A férjem cégénél a fiukkal Ivó napját nevezték ki apák najának. "sör"Ivó.... ,érted?.

Képzeljétek nyertünk mozijegyet a helyi rádióban a Narnia Krónkájára,nagyon jó volt kimozdulni.

A spórolás nálunk is beindult a roknság rovására,ugyanis nagyon messze laknak közel száz km és most elmarad a látogatás egy pár hónapra.

Monik 2008.06.12. 13:08:39

Lina!
Ezt az Ivó napot felénk Férfi Napnak nevezték ki. Gratulálok a mozijegyhez! Szeretem azt a filmet. Idejét sem tudom, hogy mikor voltam moziban!

Lina 2008.06.12. 13:29:22

Köszi Monik!Mi is csak igy jutunk el ha sikerül nyerni jegyet.Utóljára az sos szerelem premier előtti vetitésén voltunk.Ez a film is premier előtti volt a Caspian hercege.

anikó152 2008.06.22. 12:24:46

Kedves Zsolt és minden apuka! Boldog Apák napját!
Idézetek apák napjára

Apám meghalt. Közelebb jött vele
a világűr magánya, hidege.
Szabó Lőrinc

Miként az Idő, úgy röpültünk,
Apa, fiú: egy Igen s egy Nem,
Egymás mellett dalolva ültünk
S miként az Idő, úgy röpültünk.
Ady Endre

Már az ujjam hegye reszket
a sűrű szívdobogástól,
futkosok, mint anyját-vesztett
csibe sírva-csipogatva.
Bolond gyerek, bolond gyerek,
itt keresed az apádat?
Juhász Ferenc

Áldott az az ember, akit sok gyengéd hang szólít apának.
Lydia Maria Child

A legfontosabb, amit egy apa tehet a gyermekeiért, hogy szereti az anyjukat.
Theodore Martin Hesburgh

Nem számít, hogy ki volt az apám. Az a fontos, hogy én kire emlékszem.
Anne Sexton

Bölcs atya, ki saját gyermekére ráismer.
William Shakespeare

Sokkal egyszerűbb apává válni, mint annak lenni.
Kent Nerburn

Ha apuval megszökünk,
délig haza sem jövünk.
A kezünket zsebre vágva
kisétálunk a világba.
Mezei András

Gyermekkorban nincs másra nagyobb szükség, mint apa védelmére.
Sigmund Freud

anikó152 2008.06.22. 12:27:12

Minden kedves blogtársamnak és családjának nagyon kellemes nyarat és és boldog gondtalan vakációt kívánok a balatonon!!!!!!!!!! Hurrá!!!!!!!!!!!! Nyaralunk!!!!!!!!!!!!

laszlos · http://freemail 2008.08.24. 13:52:24

Mártika Csongrádi vagy? Megismertelek, szia.
Azért olvastam el a blogot, mert az alapitvány Jutka jóvoltából nem kiván nyaraltatni gyerekeket, és én rádismertem.
Azért utólag értelmes csaj a Jutka, csak kár érte.

Márti 2008.08.27. 08:44:55

Szia Laszlos! Örülök, hogy megismertél, de én sajnos még mindig nem tudom, hogy ki vagy. Elárulnád, hogy honna ismerjük egymást?

Márti 2008.08.27. 09:01:07

Illetve, ha annyival segítenél, hogy jól gondolom-e, hogy ikrek, Erik, Ági...? Csak rövid címszavakban. És ugye, hogy a nyaralás mennyire fantasztikus volt!

laszlos · http://freemail 2008.08.27. 15:45:54

Mártika!

Igen, igen, igen. Azok és fantasztikus volt.

Márti 2008.10.07. 08:21:14

Sajnálom, de úgy tűnik, hogy az Alapítványt annyira megrázta ez a dolog, hogy nem reagál, és valószínűleg tényleg felfüggesztette a működését, de reméljük nem hagyja abba.

Monik 2008.10.07. 08:51:30

Szia Márti!
Remélem jól vagytok!
Szörnyű lenne, ha ez a szép kezdeményezés így érne véget!

Rózsa 2008.10.08. 10:05:29

Ha jól emlékszem, tavaly ilyenkor (októberben) már lehetett "gyúrni" a nyárra. Mindjárt utána is nézek...

Rózsa 2008.10.08. 10:07:43

Igen. Majnem ilyenkor indult a pályázat: "Ingyenes üdülés 2008
2007.10.21. 12:24 blogbalaton"

Monik 2008.10.21. 09:06:49

Ma van a pályázat blogos indulásának évfordulója!

Rózsa 2008.10.21. 19:53:08

Szia!
Mit gondolsz, lesz újabb pályázat? Mármint a következő évre, másoknak?

Monik 2008.10.22. 08:11:41

Szia Rózsa!
Nagyon remélem, hogy ismét elindítják a pályázatot, és segítségével újabb családok juthatnak el a Balatonhoz.

Rózsa 2008.10.22. 19:24:48

Az nagyon jó lenne...
Mi nagyon élveztük minden percét a nyaralásnak, jó lenne, ha más is tudná még élvezni (viszonylag kevés pénzből)...

Ti hogy vagytok?

Emese merre vagy?

szennyesi istvánné 2008.11.04. 10:43:41

Sziasztok lányok!Kedves Bánki úr!Ha olvassák ezeket a sorokat kérem irják meg lesz e jövöre nyaraltatás vagy tényleg feladták ezt a nemes cselekedetüket!Köszömöm elöre is válaszát SzennyesiIstvánné hajduszoboszlóról

Monik 2008.11.05. 10:11:55

Szerintem egyre több család csak az Alapítvány segítségében bízik. Az áremelések, a megszorítások még nehezebbé teszik a megélhetést.

anikó152 2009.01.19. 09:52:55

Elért mindenkit a gazdasági világ válság!De minket kisgyerekes nagycsaládosokat meg éppen.Jaj mi lesz a meseszép álom nyaralással az idén?Hideg tél va de a szivünket melengeti a tavaji balatoni nyaralás és a remény
süti beállítások módosítása