HTML

Balaton

Balaton : Balaton Aranykora Alapítvány ingyenes balatoni üdültetés nagycsaládosoknak, rászorulóknak.

Friss topikok

  • borbála8125: Karácsony előtt állunk 4 gyerekes egyedülálló anya vagyok a legkisebb 1 éves sajnos segítségem nin... (2011.12.10. 17:29) Segítség nagycsaládosoknak, rászorulóknak
  • Monik: Szia Rózsa! Sajnálom, hogy nem tudtok menni! Augusztus 17-én megyünk Balatonlellére. Egy idősebb... (2009.07.10. 08:56) Balatoni nyaralás pályázat
  • Monik: Szia Rózsa! Igen. E-mailom jelezte, hogy "Rózsa üzenetet küldött", de nincs más Rózsa nevű ismerős... (2009.04.20. 08:33) Kihal a nemzet?
  • Monik: Én is így érzem. Nincs meg a régi hangulat! (2009.03.16. 08:15) ÉLMÉNYBESZÁMOLÓK
  • anikó152: Elért mindenkit a gazdasági világ válság!De minket kisgyerekes nagycsaládosokat meg éppen.Jaj mi l... (2009.01.19. 09:52) Apák Napja

ÉLMÉNYBESZÁMOLÓK

2008.08.25. 08:35 blogbalaton

Kedves nyaralók!

A Balaton Aranykora Alapítvány ingyenes üdültetés

programjában idén is több, mint 50 család vett részt, az utolsó turnus tegnap távozott Balatonszepezdről.

A nagycsaládosoknak, rászorulóknak négy éve indított programban mintegy 200 család, több, mint 1000 fővel vett részt. A sok gratuláció és köszönet mellett idén először érkezett  negatív visszajelzés, mely a szabad vélemény nyilvánításon túllépve sajnos egy lejárató kampányba, és súlyos rágalomhadjáratba csapott át, ezért az alapítvány kurátorai úgy döntöttek, hogy többet nem szervezik meg az ingyenes üdültetést.

Kérjük, hogy élménybeszámolóikat, észrevételeiket tegyék közzé és ha készültek

fényképek a balatoninyaralas@freemail.hu címre küldjék el, amennyiben szeretnék ha itt a

blogon is megjelenjen.

További sok sikert és jó egészséget kívánunk minden kedves idei és korábbi nyaralóinknak.

Üdvözlettel: Dr. Szabó Leventéné, Nagy Kornélia és Bánki Károly

a Balaton Aranykora Alapítvány kuratóriuma

27 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://blogbalaton.blog.hu/api/trackback/id/tr78631388

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

borosszilvi 2008.08.25. 12:10:32

Sziasztok és Üdvözletem mindenkinek. Látom első hozzászóló leszek de nem is bánom, sőt.
Tavaly voltunk az alapítvánnyal nyaralni, még télen találtam meg őket egészen véletlenül az interneten barangolva írtam egy kérelmet, pályázatot aztán tavasszal jött egy levél miszerint tartalékosok vagyunk. Teljesen el is felejtettem annyira nem bíztam abban, hogy lehet ilyen szerencsénk. Aztán mint tartalékos már annak örültem nem is reméltem,hogy hívni fognak, de igen hívtak. Sajnos az első lehetőséget nem tudtuk elfogadni mert annyira gyors lett volna aztán hívtak másodszor is és mondtam lesz ami lesz megyünk. Siófokra szólt a nyaralás ahol odaérkezésünk után nagyon kedvesen fogadott az úr aki felajánlotta a szállást. Kocsival elvittek a szállásra amit egy másik családdal osztottunk meg ők az alsó szinten mi a felsőn voltunk. A Balaton még nagyon lassan is kb 10percre volt tőlünk. A szállás tiszta volt fürdőszoba kis főzőhelyiség két szoba egy nappali, tehát álmunkba sem reméltünk szebbet, bár hozzáteszem én egy szerényebbel is boldog lettem volna. Reggeltől estig a Balatonba voltak a gyerekeim, felejthetetlen élmény volt. Kaptunk ajándékot a szponzoroktól, gyümölcslevet, csokit, pezsgőt volt egy sajtótájékoztató ahol szintén rágcsálnivalók, italok voltak korlátlan mennyiségbe ingyen. Ott kaptunk belépőt a siófoki fürdőbe és hajókázásra. Ez az élmény megfizethetetlen volt. Nagyon sajnálom ami történt és ahogy történt, de itt azt hiszem minden már nyaralt és még reménykedő család nevében is mondhatom kérhetem, hogy gondolják át, és próbálják meg tovább csinálni ezt a dolgot, hiszen nekünk sem lett volna más lehetőségünk eltölteni pár napot a Balatonnál, ha nincs az alapítvány. Minden tiszteletem és köszönetem az alapítvány munkatársainak. Boros Szilvia

anikó152 2008.08.25. 13:13:29

Szia Károly kornélia és minden alapítványi dolgozó!Szivem szerint létre hozznék egy alapítványt ami feladata az lenne,védjük meg mentsük meg a balaton aranykora alapitványt az ózdijutka féléktöl!Felejthetetlen hetet töltöttünk az alapitvány jövoltából a balatonszepezdi vakáció táborba! A tábor lakói voltak velünk együtt értelmi és érzelmifogyatékos állami gondozott gyerekek is Nekik és nekünk megfelelt a szállás.Szerintem az állami gondozott gyerekek nyaraltatásánál nehezebb megfelelni egy szállásnak ,mint aki privátemberként választ nyaralohelyet..nem? Még is megfinanszirozták nekik ezt a nyaralást.Utolsó nap egy dzsúdó szakosztály lepte el a tábort, ök is egy hetes pihenésüket töltötték itt.Ja kérem ,hogy ez a régi úttörö tábor nem vetélkedhet a Hotel Ritz-el ez egy dolog! Ne pályázzon jutkaféle ember a szegények paradicsomára!Ez a mi magyar narancsunk!Jicsit savanyú,kicsit sárga de a miénk!Kedves Alapítvány ne mondjatok le rálunk hálás szívü pártfogoltjaitokról.Maradjatok velünk!A fotók most vannak elöhívás alatt. Mihelyt kész lesz felteszem öket!

anikó152 2008.08.25. 13:17:46

Külön szeretném MEGKÖSZÖNNI BÁNKI KÁROLYNAK ÉS FELESÉGÉNEK AZ IDÖT ENERGIÁT NEM KÍMÉLÖ ÁLDOZATOS MUNKÁJUKAT!!!mÉG AZ UTOLSÓ KIS AJÁNDÉKOT IS LEHOZTÁK NEKÜNK A SZÁLLÁSUNKRA,HOGY SEMMIBE NE SZENVEDJÜNK HIÁNYT!HÁLÁS SZÍVVEL GONDOLOK RÁTOK MINDIG,JÓ MAGAM ÉS CSALÁDOM NEVÉBEN MINDENT MINDENT KÖSZÖNÜNK.!!!!!

anikó152 2008.08.25. 13:36:01

Ha rákattintatok a linkre megjelenik a családom : anyukám keresztfiam férjem és fehér pólóba karolom Bánki Károly urat!Akinek mégegyszer mindent köszönök! A többi képet küldöm holnap ,mert most megyek dolgozni! Sziasztok!

tartalék:( 2008.08.25. 14:57:20

Én nem irhatok élménybeszámolot mert tartalék lettem idén jovore pedig sajnos már nem lesz lehetoségem. És ki miatt? Megtaláltam "szegény rászoruló" Jutka adatlapját egy weboldalon, ahol egy kisebbfajta vagyonbevallást találtam:

Ilyen kütyüim vannak:
digi fényképező, dvd lejátszó, hi-fi, lemezjátszó, mobil, mobil kamerával, PC, szinti
Ilyen autóm van, vagy ilyet szeretnék:
Renault
Magáról pedig csak ennyit:
Ismertetőjegyek: aranyos, bájos, mosolygós,
Szerintem tök jó vagyok

Szerintetek is?

laszlos · http://freemail 2008.08.25. 19:12:48

T. Alapitvány!

Mi családunk ugyan nem az idén nyaralt, hanem a tavalyi 2007-es évben. Mi 6 gyermekes család vagyunk, tagjai a Nagycsaládosok Egyesületének. A televizióban láttam meg, hogy a nagycsaládosok nyaralnak a Balatonon, én megtaláltam az interneten az alapitványt, felhivtam Nagy Kornéliát és pont egy éve az utolsó turnusban tudtunk nyaralni. Siófokon kaptunk szállást és az adományt. Én két családdal találkoztam, az egyikkel a fürdőben, ahol volt vagy szintén 6 gyerek, a másik családdal a megérkezésünkkoré, a fürdőben és a hazautazáskor a vonatállomáson találkoztunk, ők szintén 5 vagy 6 gyerekkel voltak északkeletről.

Beszélgettünk és dolgos,rendezett tényleg rászorult családokat ismertem meg.
Az élményről csak annyit: vissza szeretnénk még menni a Balatonra, a gyerekek csak ott szeretnének nyaralni, pedig - mostmár mindegy leirom igy négyszemközt - a négy nap alatt egy zsák sültkrumplit sütöttem meg az 5 gyereknek, volt a szálláson olajsütő és gyorsan szépen sütött. Öröm volt látni, hogy milyen jóizüen ették a sültkrumplit, utána irány a Balaton fürdeni.

Csak a fürdésre emlékeznek, a sültkrumlit én emlegetem nekik.
Mi épitkeztünk és majdnem belehaltam már az idegbe és a munkába ami ezzel járt, ezért esett jól különösen ez a pár nap kikapcsolódás.

Szóval nagyon sajnálom ami az idei évben történt, lehet hogy nem is volt rászorult a Jutka?
Már én is elkezdtem a hozzászólásait olvasni,mármint a régit, mert amióta kiderült, hogy nembiztos hogy rászorult nem is ir. Szerintem csak a "ingyen nyereményre" hajtott, csak maradt volna a 7500,- Ft-os szállásán és ne pocskondiázta volna le a szállást amit kapott ajándékba.
Ez a szállás szerintem egy normál ifjusági szálláshely, nem napraforgós és nem apartman, de el lehet aludni - és még ágynemút is kapott volna- és persze az is igaz, hogy nem is sátor, mert az még rosszabb lett volna. A gyerekek persze az enyéim még azt is imádják egy pár napra, mert az is kikapcsolódást, élmény nyujt.

Köszönjük amit kaptunk, a szervezőknek minden jót kivánunk az elkövetkezendőkben és ne csak a rosszra emlékezzenek, hanem a sokkal többen lévő hálás családokra, akik lehet hogy annyira rászorultak, hogy még irni sem tudnak, mert nincs számitógépük.Erre is gondoljanak, hogy voltak olyan családok is akiknek még az sincs!!!
Ezért nem is tudnak Önök mellett most kiállni!!

laszlos · http://freemail 2008.08.25. 19:21:50

Megnéztem Anikó képeit, helyesbitek, ez nem is egy ifjusági szálláshely, ez annál több!!

anikó152 2008.08.25. 19:36:57

Sziasztok! Öröm olvasni dicsérö szavaitokat!Ylove you! balaton aranykora alapítvány!Laszlos mi a jutka weblapjának elérhetösége ird már ide ki!Köszi! Majd holnap felteszem a többi képet is! Sziasztok!

anikó152 2008.08.25. 20:10:10

Sziasztok!Anikó lánya vagyok Betti.Nagyon jól éreztem magam a nyaraláson...Nagyon köszönöm az alapitványnak,hogy lehetőséget adtak erre a nyaralásra.És sok élménybe vol részem.Sok helyre eljutottunk,aminek nagyon örültem.Mégegyszer csakköszönni tudom az alapitványnak a lehetőséget.Így tovább!!

Márti 2008.08.27. 08:40:09

Mi is felejthetetlen élményben részesültünk az Alapítvány jóvoltából. Nem szabad, hogy elvegye a kedvüket az, hogy vannak elégedetlenek. Van , akinek nem felelt meg, ez az ő megítélésére és igényeire van bízva, de nem hiszem, hogy ez arra okot ad, hogy becsméreljük azt, aki ezt lehetővé tette. Mi nagyon jól éreztük magunkat, és ezért nem győzök elégszer köszönetet mondani az alapítványnak. Szívből kívánom, hogy ne legyen többé ilyen rágalmazásban ,lejáratásban részük. De nem azért, mert befejezik a működésüket, hanem azért mert itt vagyunk mi, akik annyi élményben részesültünk az Önök jóvoltából. Tudom, hogy ez mennyi munkával járhat, ezért kívánok nekik jó egészséget, és kitartást, további jó munkát. Ez egyszerűen nem végződhet így!

Kálmán Lászlóné és családja. 2008.08.27. 11:56:52

Köszönjük szépen a nyaralást.Nekünk sajnos rossz időnk volt nem tudtunk fürdeni.Hajókázás anyagi okok miatt el maradt.De igy is nagy élmény volt az egész családnak.KÖSZÖNJÜK SZÉPEN!!!KÁLMÁN CSALÁD BAJÁROL

anikó152 2009.01.19. 09:13:49

Látjátok a fenti képen,hogy bevoltam tojva a bobon?De az semmi anyám 65 éves ö meg maga ment végig a bobpályán.Azt hitte a beszállásnál,hogy hullámvasut szerüen összevannak a bobok kötve...hát ne tudjátok meg milyen képet vágott mikor elindult mi meg nem mentünk utána..hiihi

anikó152 2009.01.19. 09:17:24

Vajon hol vagytok többiek?Laszlos Zita Emese?

SzRózsa 2009.01.19. 10:35:12

Emese!
Én is hiányollak!

Monik 2009.02.26. 08:22:34

Emese, Rózsa! Teljesen eltüntetek! Remélem, hogy jól Vagytok!

SzRózsa 2009.02.26. 14:33:21

Szia Monik! Köszönöm kérdésed, mi jól vagyunk. :)
Mindennap (majdnem mindennap) belesek ide a fórumra, csak sokszor néma maradok. :)
Jól esik egyébként bekukkantanom, hiszen itt kaptuk eddigi legnagyobb nyaralásunkat..., és jól esik olvasgatni Titeket is, hiszen sok mindenben egyforma a véleményünk (és sok mindenben nem:)).

Emese! Hol vagy?

És Ti, Monik, hogy vagytok?

Monik 2009.03.02. 08:15:16

Szia Rózsa! A mailemet megkaptad?
Jól Vagyunk, túl a farsangokon. Bogi és Janika osztálya is első lett a jelmez-versenyen!
Várjuk a jó időt, hogy kezdhessük a kertészkedést.

SzRózsa 2009.03.02. 20:04:25

Szia, megkaptam, hamarosan válaszolok is. :)
Nálunk Marcinak még hátravan a farsang, pénteken lesz. A gyerekeid is osztályszinten, közösen öltöztek be?

Monik 2009.03.03. 20:29:31

Szia!
Igen! A fiamék egy R-GO számra táncoltak. Az iskolájában színeket, és formákat húztak osztályonként. Ők a pöttyöset kapták, így pöttyös ruhában léptek fel.
Bogiék fekete-fehér Chaplin jelenetet astak elő. Még a szájuk is feketére volt festve. Korabeli fekete-fehér ruhában voltak.
Marciék mit adnak elő?

SzRózsa 2009.03.03. 20:50:40

Ők romabandának öltöznek.
Én egy kicsit sértőnek érzem, na nem magunkra nézve, hanem az osztályban tanuló cigány származású kisgyerekekre gondolva. Bár nem régen volt szülői értekezlet, ott beszéltük meg, és az említett gyerekek szüleinek nem volt kifogása ellene. Bár nem tudom, h ők hogyan öltöznek be. :)

Monik 2009.03.09. 08:08:48

Rózsa!
Hogy sikerült a farsang? Kipihented a készülődés fáradalmait?:)

SzRózsa 2009.03.11. 20:18:06

Szia! (Egy kicsit el vagyok veszve...)

Köszi a kérdést, túl vagyunk a farsangon. Marci jól érezte magát, táncolt, jókedvű volt, nyert a tombolán kétszer is. Nekem ez volt a legfontosabb. (Nem a tombola, hanem hogy jól érezte magát.)

Én felnőtt szemmel másképp látom, mint ő... Mintha évről évre lejjebb csúszna a farsang színvonala...

Monik 2009.03.16. 08:15:05

Én is így érzem. Nincs meg a régi hangulat!
süti beállítások módosítása