HTML

Balaton

Balaton : Balaton Aranykora Alapítvány ingyenes balatoni üdültetés nagycsaládosoknak, rászorulóknak.

Friss topikok

  • borbála8125: Karácsony előtt állunk 4 gyerekes egyedülálló anya vagyok a legkisebb 1 éves sajnos segítségem nin... (2011.12.10. 17:29) Segítség nagycsaládosoknak, rászorulóknak
  • Monik: Szia Rózsa! Sajnálom, hogy nem tudtok menni! Augusztus 17-én megyünk Balatonlellére. Egy idősebb... (2009.07.10. 08:56) Balatoni nyaralás pályázat
  • Monik: Szia Rózsa! Igen. E-mailom jelezte, hogy "Rózsa üzenetet küldött", de nincs más Rózsa nevű ismerős... (2009.04.20. 08:33) Kihal a nemzet?
  • Monik: Én is így érzem. Nincs meg a régi hangulat! (2009.03.16. 08:15) ÉLMÉNYBESZÁMOLÓK
  • anikó152: Elért mindenkit a gazdasági világ válság!De minket kisgyerekes nagycsaládosokat meg éppen.Jaj mi l... (2009.01.19. 09:52) Apák Napja

Balatoni nyaralás pályázat

2008.04.14. 13:58 blogbalaton

ÚJ!!! LAST MINUTE ingyenes nyaralási lehetőség,

a tartalék nyerteseknek és az érdeklődőknek!

ZÁNKA

2008.július 27-i érkezéssel, 2008. augusztus 3-i haza indulással és

2008.augusztus 4-i érkezéssel, 2008. augusztus 9-i haza indulással

1-1 db 6 ágyas szoba,

 WC, zuhanyzó folyósón, konyha nincs.

Balatonfenyves

2008.augusztus 3-i érkezéssel, 2008. augusztus 8-i haza indulással és

2008.augusztus 11-i érkezéssel, 2008. augusztus 14-i haza indulással

WC, zuhanyzó folyósón, konyha nincs.

Foglalás: balatoninyaralas@freemail.hu címen.

Üdvözlettel a szervezők

Balaton Aranykora Alapítvány

 

502 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://blogbalaton.blog.hu/api/trackback/id/tr27425094

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Rózsa 2008.08.13. 05:54:43

Szia Erzsi!
Nagyon-nagyon sajnálom, hogy nem jön össze Nektek a balatoni nyaralás:(
Ugye, azért nincs komoly baj?

Mi már nagyon be vagyunk zsongva...

Jutka 2008.08.13. 08:02:12

Sziasztok!

L.Erzsébet szavait olvasva, én is ilyen élménybeszámolót szerettem volna írni! Kár, hogy ezidáig nem találkozhattunk vele a blogban. Az azért lejött az írásból, hogy ez egy jól összeszedett "újságíróra valló" munka. Össze van benne foglalva a déli parton általunk tapasztalt (kosz,trágár feliratok,kicsit morcos gondnok bácsi) és az északi parton Lina és Zsolt által tapasztalt (szintén kosz, sok hangoskodó gyerek) minden hiányosság.
Mi vasárnap (08.03) du 2 után jöttünk el a szállásról, majd 14:22-kor felhívtam Bánki urat (telefonba elmentve), a csomagot a gondnoknál hagytam, nem vettünk ki belőle semmit, bár nem is írtam alá semmit. Ekkor az mondta, már meg is van helyettünk a nyaraló, aki nagyon boldog volt. Ezek szerint mégsem volt olyan boldog, mert kedves L.Erzsébet téged hétfőn felhívtak, hogy utazhatsz.
Mi részletes tájékoztatást a szállásról nem kaptunk, csak amit már írtam, azokat tudtuk. És én balga módon nem csomagoltam 5 db. plédet, és ugyanennyi ágyneműt. L.Erzsébet, Te ezek szerint előre láttad a helyzetet. A mi helyünkön voltál, az élménybeszámoló is szép, összeszedett volt, igaz, mi 03-08-ig kaptunk időpontot, de Te szerencsére még ráhúzhattál(?) egy napot, hiszen szombaton, 9-én indultatok haza. Annak pedig külön örülök, hogy nektek már az ágy alatt is ki volt takarítva.
Ha másért nem, már azért megérte visszautasítanunk a szállást, hogy rendesen kitakarítottak.

Szennyesiné!
Az nem hitelrontás(nézd meg a Ptk.-ban, ha tudod, egyáltalán mit jelent),ha elmondom a tapasztalataimat, valótlant nem állítok (e-mailok,fotók,egyéb adatok) egyébként pedig szólásszabadság van. Te is sértegettél már itt szinte mindenkit, hazudoztál, amik persze sorra ki is derültek, mit szólnál, ha becsületsértésért beperelnének? Pont te írtad magadról, hogy van mit a tejbe aprítanod ( Az év fürdőjében pancsoltak a nagycsaládosok-ebben a topicban,anikó152 2008.03.19. 06:28:58, anikó152 2008.04.30. 07:33:47, ezekben az időkben.)
Mielőtt a többieket vagy engem fikázol, nézz mélyen magadba, bár tudom, ez nem fog sikerülni. Egyébként javasolnám még, hogy ismerkedj meg a magyar helyesírás szabályaival, mert néhol teljesen érthetetlenek a hozzászólásaid. Ha ez mégsem sikerülne, kérj te is nyugodtan segítséget...
Ha pedig egy kicsit kedvesebb és őszintébb lennél az emberekhez (és itt, hogy a te szavaidat idézzem, nem a műmájerkedésre gondolok), talán hozzád is másképpen állnának.

Mivel engem csak azok az élménybeszámolók érdekelnek igazán, amit az itt hónapokig blogozók írnak/írtak, akikkel már-már baráti viszonyba kerültünk, ezért el is köszönök, hogy ne kelljen senkinek több "idegen" beszámolót kreálnia azért, mert az én véleményem negatív volt.
Mindenkinek minden jót kívánok, jó volt itt veletek beszélgetni.

Sziasztok Lányok és Zsolt!

Monik 2008.08.13. 08:40:19

Erzsi! Őszintén sajnálom, hogy elmarad a nyaralásotok! Remélem azért nincs nagy baj!

Jutka! Valószínűleg az utánad menők már nem találkoznak komoly problémákkal, hála Neked. Tudom Téged ez nem vígasztal.

Lina 2008.08.13. 08:44:25

Szia Erzsi!
Nagyon- sajnálom, hogy nem jön össze a nyaralás.Remélem nincs agy baj?

Jutka! hiányozni fogsz!

Zita!Várjuk az élménybeszámolót!

Márti 2008.08.13. 11:23:48

Sziasztok lányok! Ezek szerint mi Monikékkal nagyon jól jártunk. Mi sem tudtunk a szállásról szinte semmit, de Interneten utána tudtunk nézni, és reális kép fogadott bennünket, a szállással minden rendben volt. Károly segítőkész volt, hozta a csomagot, és nekem nagyon kedves ember benyomását keltette. Szerintem ez az acsarkodó hangulat, ami itt van mostanában nem fogja jó hírünket kelteni, úgyhogy én az ilyenekbe nem is megyek bele. Inkább megköszönöm azt a lehetőséget, amit az alapítványtól kaptunk, és kívánom, hogy nektek is legyen részetek ilyen szép nyaralásban, mint amit mi ott a Balatonon töltöttünk.

Secnir 2008.08.13. 11:34:05

sziasztok.
csak olvasni jöttem ide, de csak kikerekedett a szemem, hogy mennyi hülyének van otthon számítógépe.
szennyesiné: ha már van számítógéped, valami helyesírásellnőrző programot keressél magadnak köszi. másrészt a kommentjeidet végigolvasva döntsd már el, hogy gazdag vagy-e vagy szegény, mész-e nyaralni, vagy sem.

Gumidomino 2008.08.13. 12:00:13

sajnos nem elég hogy számítógépük van, még net is, amit nem a látókörük szélesítésére, hanem a véleményük ellentmondást nem tűrő harsogására használnak. csúcs! azért jó nyaralást szennyesiné, de főleg a családodnak.

L.Erzsébet 2008.08.13. 12:18:35

Kedves Jutka!

Mivel reagáltál a éleménybeszámolómra,igy reagálok Én is,annak ellenére,hogy azt írod nem jössz ide többet.Azért, alapozva a gyarló emberi kíváncsiságra,ami mindannyiunkban benne van,gondolom,csak elolvasod.
Valóban csak azért kerestem meg a blogot,hogy köszönetet mondjak.De,mivel emberből vagyok,olvasgatni kezdtem.Meg kell mondjam felháborított,egyesek stílusa.Persze hogy nem lehettem itt korábban,hiszen leírtam tegnap,hogy nemrég hallottam először az Alapítványról.Azt,hogy hol milyen fórumon,saját problémámra tekintettel nem kívánom itt leírni,de ha ad bárki elérhetőséget,megírom privátra.
Nem vagyok újságíró,gazdasági területen szerzett diplomáim vannak,azon a területen is dolgoztam.Az szerencsés adottság,hogy jól tudok fogalmazni.Ilyen vagyok és kész.Arra azonban mindíg gondosan ügyelek,soha ne írjak hazugságot,valótlan dolgokat és ha véleményt alkotok,azt ugy fogalmazom meg,ne bántsak másokat.
Valóban csak a tapasztalataimat írtam,semmi mást.Erre senki meg nem kért,mert előbb utóbb még ezt is feltételezik rólam.
Nagyon sajnálom,ha Nektek és másoknak nem ugy sikerült a nyaralás,ahogy elképzeltétek.
Mi nem indultunk irreális elképzelésekkel.Lehet,minket jobban tájékoztattak.Lehet morcos a gondnok bácsi,de Én mosolyogtam és Ő visszamosolygott.Lehet,nektek köszönhető a tisztaság,nem tudom.De az volt.Mellesleg,ha nem lett volna,amilyen vagyok,fogok egy felmosórongyot és rendberakom a szobát.Emlékeimben van rá példa.Mégsem fordultunk akkor sem vissza,pedig ott fizettünk is.Igen engem hétfőn hívott a Bánki Károly,de akik melletünk voltak Ők is alapítványiak voltak,lehet Ők is tartalékosként érkeztek.(övék volt a 4-es szoba)Szavaidból dől a kötekedés.Miért?Mi miatt?Miért jó,ha elveszed mások kedvét?Ha nem lesznek ilyen lehetőségek,nagyon sok gyerek nem látja a Balatont.Az kinek jó?
Egy alapítvány,az így működik.Azt tudja adni,amit Ő is kap.Lehet Mi kisigényűek vagyunk,de ugy gondoljuk,ha nincsenek belépők és ajándékcsomag,már magának a szállásnak is örültünk volna.
Nem sikerült képeket föltennem,de valahogy majd megoldom,ugyanis a szobában és készültek képek a Manóm kérésére.Mellesleg,most azonnal szívesen visszamennénk.
Valóban nagyon sajnálom,hogy rossz szájízzel távoztatok.Nem tartom jó ötletnek,hogy elhagyod ezt az általad kedveltnek nevezett összeszokott társaságot.Miért ne maradhatnátok továbbra is barátok?Az ember élete olyan,amilyenné alakítja.
Lenne egy kérdésem.Ha nagyobbak lesznek a gyerkőceid és elmennek táborozni,huszadmagukkal egy hasonló helyre,(mert az egész országot nem lehet feltérképezni)telefonálnak,hogy menjél értük?Vagy megprobálják jól érezni magukat?Bízom benne az utóbbi történne és rengeteg bohokás,nevetős,otthontól elrugaszkodott élményben lesz részük.(talán még a szekrényre is odaírják,hogy ott jártak)

"Mosolyogj a vilgára és a világ visszamosolyog rád..."

Szabó Károly 2008.08.13. 12:24:21

SZÉP NAPOT !

Szerintem az alapítvány az olvasottakból egy igazi, dolgozni nem akaró, lenyúlós sutyerák banda. Sem helyesírás, sem jómodor, írtásjelek többszörözéséről nem is beszélve. Ovodás dolog. Gyanítom ezek azok az emberek, mármint az alapítvány alkalmazottai, vezetői akik telefonálnak adományért aztán megsértődve lab@szák a telefont ha nem kapnak. Adomány 90% lenyúlják, jól élnek, majd bűnhődnek érte. Szerintem ez nem alapítvány, hanem fertő.
Sajnálom azokat akik elhitték, hogy rászorultságukat tekintve bízhatnka valakiben. Az fix hogy ezek az emberek már többet nem lesznek naívak, inkább nem mennek sehova... Egyáltalán tud valaki olyan alapítványt amelyik korrekten működik?

Szabó Károly 2008.08.13. 12:27:42

L.Erzsébet !

A hazugság újabb hazugságot szül, lehet be kéne fejezni nem? És nagy ívben még a netet is kikötteni? Itt ott azt olvastam igazi fenék nyaló vagy, gondolom, hogy jövőre is ingyé mehessé'. Magyarország a sutyerákok hazája, pedig nem kellene hogy az legyen.

Szabó Károly 2008.08.13. 12:42:58

Tisztánlátás kedvéért volt olyan jó pár éve az életemnek mikor olyan szegény voltam hogy az osztálytársaim lenéztek miatta. Se otthonom se pénzem, csak egy nadrágom volt és kész... de akkor is van az embernek büszkesége...

L.Erzsébet 2008.08.13. 15:53:08

Kedves Szabó Károly!

Nem ismerjük egymást,annak ellenére véleménye az van rólam.El kell,hogy keserítsem.Ha ismerne,tudná,kevés dolog áll oly távol tőlem mint a hazugság és a fenék nyalás.Bátran megadom Önnek,ha kell,még a volt munkahelyem telefonszámát is.Nyugodtan lekáderezhet.
Azonban arra nyomatékosan megkérem,ne rágalmazzon,mert azt viszont igazán nem szeretem.
Nekünk ez volt az első ilyen nyaralásunk(ha Ön azokon a dolgokon ment volna keresztül,amin Én,megértené,miért örültünk ennek annyira)nagyon remélem az utólsó is,mivel Én bízom a teljes felépülésemben,ami azt jelenti,hogy meg tudjuk újra fizetni az árakat.A Bánki urat mult hét kedden láttam először,ha tetszik Önnek,ha nem, velünk nagyon kedves volt.
Büszkeségem és önérzetem,viszont nekem is van,de az nálam nem azt jelenti,hogy lehúzok másokat.
Csak szánni tudom az olyan embereket,akik csak akkor érzik jól magukat,ha piszkálódhatnak.
Azt még mindíg nem értem,miért fogadták volna el jobban,többen is a negatív élménybeszámolót.
Nem jobb osztozni mások örömében?
Mifelénk ugy szokás.

O.Erzsébet 2008.08.13. 19:17:23

Tisztelt Blogozók Társasága !

Először is sajnálom azokat akiknek rosszul sikerült az ideji nyaralásuk, és örülök annak, hogy vannak olyanok akiknek gyorsan pörgősen és kellemesen eltöltött napjaik voltak az Alapítvány által. Az Alapítvány annyit tud tovább adni amit ő kap és ezzel - a sokszor semmivel is - alaposan 56 ezer szer el kell számolni. Én már csak tudom, hisz sajnos tapasztalatból beszélek. Ti akik most kritizáltok, megkérdeztétek hogyan tudtok hozzájárulni mások nyaralásához? akár 20 fillérrel is? vagy csak élveztétek vagy élvezni szerettétek volna amit úgy gondoltatok nektek jár? / akinek nem inge ne vegye magára /
Sajnálom az illúzionistákat ! Nyertetek ! ki nyaralást, ki tapasztalatot. Mi a nyaralást vállasztotuk hiszen - bár nem most szabadulta az őserdőből - a Balatont szerettük volna élvezni. Tettük is ! Nem tudom ki melyik szobában volt elszállásolva és melyik szobáról irt le tapasztalatot de én 1-2-ről tudok irni. A Mi szobánk tiszta volt - igaz ifjusági bútorkkal berendezve és a lábam lelógott róla - a szekrényekbe üzenet irva, - el is olvastuk és jót szórakoztunk rajta - az ágynemű használt de tisztitott. Igaz mi nem is szégyeltük nyitva hagyni ha éppen ott voltunk a szoba ajtaját. A szomszéd szoba - a fenten nem általam említett pisis ágyneműs - a gondnok által biztosított HÓFEHÉR ágyhuzattal volt behúzva,- mivel ők sem szégyelték nyitva hagyni az ajtót-. Összefoglalva a körülményeket: idilli KISZ táboros hangulat uralkodott. De kérdezem ! Ha gyermekünk trágár szavakat használ arról a gondnok tehet? ha évezi a szabadságot, hogy nem kell megfeleljek a szüleimnek és kamasz lévén az üdítőjét az ágyba locsolja, arról a gondnok tehet?

Mi szülők semmiben nem vagyunk hibásak?

DE még mielőtt ujságirónak, elfogultnak és bárki hátsó fertáját fényezőnek kiáltanátok ki azér Én elmondanám a véleményemet azokról akik a nyaraláson gyermeküket este ágybadugással kivánják lefektetni!

1. Ha a gyerek fáradt alszik és nem érdekli ki mit csinál körülötte.

2. A gyerek akkor fárad ki ha értelmes és hasznos dolgokkal tölti az egész napját.

3. A gyerek nem időre fárad haenm elvégzett feladatra.

4. A NYARALÁS ARRA VALÓ, HOGY OLYAT TEGYÜNK AMIT OTTHON MÁR NEM LENNE SZABAD MERT HOLNAP ISKOLA KÜLÖNÓRA ÉS MUNKANAP

PIHENNI ÉS KIKAPCSOLÓDNI, A FÁRADT GŐZT LEENGEDNI MEGY A GYEREK ÉS NEM VISELKEDNI,
A SZÜLŐNEK MEGFELELNI.

Ti, akik rózsaszin ködben habos illúziókat álmodva nyaralni kivántok egy magánszemélyek által létrehozott alapítvány jóvoltából kacsalábon forgó, piros malacokat sütögető palotában ne rontsátok el mások nyaralását azzal hogy elégedetlenkedtek.
Ha kivánjátok bármelykőtök rendelkezésére bocsátom a rózsaszin bilit és a hideg falat amitől majd felébredtek és a valóság talaját tapossátok.

De Ti hőbörgő nagyotmondó szülök akiknek nem jó semmi létrehoznátok egy hasonló alapítványt? gondoskodnátok az üzemeltetéséről? szerveznétek mások pihenését? vagy csak kritizálni tudtok?

Rózsa 2008.08.13. 20:49:09

Jutka! Szia!
Én nagyon megkedveltelek itt a fórumon. Sajnálom, hogy nem úgy sikerült, ahogy terveztétek. Hiányozni fogsz...
Szia!

laszlos 2008.08.14. 08:55:40

Olvasni jöttem a blogra, mert mi is tavaly nyaraltunk az alapitvány jóvóltából.

Nagyon örültünk,- és még 2 másik család is akiket megismertünk, - hogy pancsolhattunk a balcsiban.
Nekem is az a véleményem, hogy aki szép autóval és rakás üdülési csekkel érkezik a Balatonra, az ne menjen ingyen szállásra, mert lehet hogy csalódni fog.

Siófokon az utolsó turnusban kaptunk lehetőséget és egy tiszta, ágyhuzat nélküli, szállást kaptunk, ahol lehet, hogy mi is filmezhettük volna a hibákat, de nem tettük, mert élveztük amit kaptunk.

Valaki irta, hogy kikapartuk a gesztenyét.
Nem ez a véleményem, remélem a szervezők és szponzorok nem haragusznak meg ránk, köszönjük amit értünk tettek, és kivánom, hogy jövőre is legyen kitartásuk hozzá!

Az idén nem tudtunk menni, de jó lett volna az idén is a Balatonban uszkálni!

Ennyit akartam, sziasztok

Emese 2008.08.16. 17:19:12

Sziasztok!Én egy hétig nem tudtam írni,mert dolgoztam ráadásul az internetünk is rendetlenkedett.Le vagyok döbbenve!!Rózsa ma hívott reggel,azt mondta a szállás nem a legszuperebb,de elfogadható.Mi váltjuk őket Fenyvesen szerdán.Nagyon kíváncsi vagyok milyen lesz!Mindenkit sajnálok akiknek nem jött össze a nyaralás.

Monik 2008.08.17. 20:45:25

Szia Emese!
Rendbejött a lábad a harapás után? Vidám gondtalan nyaralást kívánok!

Emese 2008.08.18. 15:24:12

Szia Monik!Köszi a kérdést a lábam szinte teljesen meggyógyult.Még van egy kb. 1,5 cm-es seb itt volt a legmélyebb a harapás.Ez múlt héten egyszer még kirepedt,de mostmár úgy néz ki,hogy lassan rendbejön.Pénteken lesz 4 hete,én nem gondoltam,hogy ennyi idő kell,igaz az orvos mondta,hogy nem gyors a gyógyulása a harapásnak.Holnap még dolgozok aztán irány a Balaton!!!Minden program valószínűleg nem fér bele az időnkbe,mert aznap éppen ünnep van,vasárnap pedig sietnünk kell haza,mert éjszakás leszek.De remélem minden jó lesz,majd jelentkezem.

szennyesi istvánné 2008.08.19. 00:17:24

sziasztok most érkeztünk a balatonról! a szállás kifogástalan volt!!!!!!!!!!Sérült gyerekekkel nyaraltunk együtt.Imádni való aranyos gyerekekkel!!!!! Sajnos ugy értesültem a Bánki Károlytól,hogy az Ózdi dáma jutka miatt az alapitvány nem folytatja a tevékenységét és a jutka rágalom hadjárata miatt sok száz rászorulo esik el jövöre attol a csodálatos nyaralástol amiben nekünk részünk volt egy hétig. Ez az aljas nö rágalom hadjáratot inditott el az alapitvány ellen külömbözö forumokon amire a sajto is felfigyelt és meghurcolta az alapitvány hirnevét. Én holnap felfogom tenni a nyaraláson készült képeket és részletesen leirom mennyi csodálatos élményt éltem át a gyerekeimmel .Kérek minden alapitványos nyaralot fogjunk össze az ilyen felkapaszkodott szonobok ellen mint jutka és ne engedjük hogy megfosszon több száz nagycsaládost a balatonon nyaralás élményétöl. holap irok nem csak ide de minden létezö forumra!!!!!!!!!!!!! ki tudja hol lakik ez a némber ózdon????????, Elmegyek és szembe köpöm ezt az ocska hazudozot!!!!!!!!!!

szennyesi istvánné 2008.08.19. 08:54:13

Sziasztok! Most jöhet a beszámolóm! Amikor megérkeztünk Szepezdre Ica néni és Ágika fogadott bennünket nagyon kedvesen.Ledobáltuk a böröndöket és már 3 percmúlva a balcsiba ugráltak a gyerekek. A szállásunk a szobáink a füröszoba és az ágynemü is makulátlan tiszta volt!!!!!!!!!!!!!!Készitettem fotokat telefonnal is és géppel is. A mai napon felteszem a telefonos képeket! A többit pedig ha elöhivatom.Tehát Fürdés után vissza a szállóra ahol megismerkedtünk sérült gyerekekkel a játszoszobába.A játszoszoba hatalmas nagy van benne biliárd asztal pinpongasztal .Sok gyerek játszhat benne rosszidö esetén.A hütönk kifogástalanul müködött soha semmi nem tünt el belöle.Összebarátkoztunk az ott nyaralócsaládokkal együtt mentünk a faluba vendégszereplö Pécsi Márkus szinház társulstának,János vitéz cimü elöadására is.Aztán voltunk a Tapolcai társulat elöadásán Rock operákkal MAGYAR NEMZET sorsának bemutatásán.Az alapitvání jovoltábol voltunk Balatonfüzfön bobozniami feledhetetlen élmény volt.Voltunk Balatonfüreden sétahajokázni.Voltunk Tihanyba megnéztük az apátságot mondanom sem kell az alapitvány adta a belépöket. Voltunk a galérius fürdöbe siofokon voltunk Füzfön cirkuszba amire természetesen az alapitvány biztositotta a jegyeket.Aszálláson vidáman teltek az esték sok értékes barátra tettek szert a gyerekeim. Nem értem miért kellet jutkának ezt a rágalom hadjáratot elinditani az alapitvány ellen? Senki sem kényszeritette erre a nyaralásra?!!!!!!!!!Személyesen találkoztunk Bánki Károllyal és családjával Szepezden. Nagyon kedves inteligens ember! Kaptunk pezsgöt kávét balatonszeletet sio rostoslevet,sapkákat kulcstatókat strandlabdákat ajándékba az alapitványtol.Ö mondta szomoruan,hogy az ilyen jutkafélék miatt jövöre nem lesz nyaraltatás tehát jutkának köszönheti sok száz család,hogy a gyerekük nem láthatja a balatont.

laszlos 2008.08.19. 12:55:04

Na egy jótéteménynek megint vége?

Jucika legközelebb menj nyaralni a Hiltonba, és ne a nagycsaládosok nyaraltatását tedd tönkre!

Lehet, hogy Szennyesiné ejt helyesirási hibákat, de ő legalább élvezte amit kapott. Nem tudom, hogy miért ment el a kedve az alapitványnak ettől a nemes cselekedettől, hátha mégis vállalják jövőre is a szervezést, főleg, ha a vállalkozók támogatják is ezt.

anikó152 2008.08.19. 13:39:24

Szia laszlos! Nagyon örülök a hozzászólásodhoz.Nem a helyesirással van itt a gond...január ota van netem azelött soha sem irtam géppel. Majd belejövök ,hogy melyik irásjel vagy betü hol vannem igaz.MAJD HA ELÖHIVATOM A FOTÓKATELKÜLDÖM BÁNKI ÚRNAK AKI IDE A BLOGRA FELFOGJA TENNI A KÉPEKET!!!!!!!!!!Mi nagyon boldogan és sok színes emlékkel a szívünkbe tértünk vissza erröl a nyaralásról!

anikó152 2008.08.19. 13:45:57

Megismertünk a szállón egy csapat sérült értelmi fogyatékos és lelki sérült állami gondozott kisgyereket. Itt jegyezném meg idézöjelbe ,az állam is hagyag,hogy a jutka álltal állitott pisis ágyba lerobbant szálloba nyaraltatja a gyerekeket?????Nagyon sajnálnám ha megszünne a nyaraltatás és az alapitvány. Bánki úr és a felesége akik szintén 2 kisgyermekes fiatal szülök szivvel lélekkel egész évbeazon fáradnak idöt energiát nem kimélve,hogy sok sok kisgyermek élje át azt a csodát amit mi Balatonszepezden!Mégegyszer ismétlem nem volt piszok nem volt hütötolvajlás nem kellet üdülési adót fizetni a gondnokok aranyosak voltak,mindennap a padlástól a pincéig kivolt a szálló takaritvaés rengeteg támogatói ajándékot is kaptunk!!!!!!!!!!4 Tiszta szivböl köszönünk mindent.

Márti 2008.08.19. 16:22:39

Sajnálnám, ha abbahagynák az Alapítványi szervezőmunkát Károly és Kornélia. Remélem, hogy nem végleges döntés ez tőlük, bár tudom, hogy rengeteg munkával jár, és szervezéssel, és ezt mi, akik részesültünk benne, csak megköszönni tudjuk, és ezt nem tudom elégszer hangsúlyozni. Nekünk csodás nyarat szereztek. Kívánom, hogy folytassák ezt a munkát, amit nem maguk, hanem mások érdekében végeznek!

laszlos · http://freemail 2008.08.20. 19:21:25

Jutka!

Még annyit, ha veszed a fáradtságot, hogy légyszives a nagycsaládos gyerekeknek szervezz a városodba ingyen alapitványi támogatásból 5 napos kirándulásokat.

Ezt kérem Öntől, mivel elvette sok gyermektől ezt a lehetőséget. Ennyivel tartozik nekik. Ugy látom értelmiségi család az Önöké, legyenszives és kérem, követelem, hogy ezt megtegye!!!!!!!!!!!!!!!!

laszlos · http://freemail 2008.08.20. 19:22:44

Jutka! Kérem válaszoljon, ha már mindenhová ennyit tudott irni! Válaszoljon!!!!!!

anikó152 2008.08.21. 06:11:33

Csatlakozom laszloshoz!Követelem,hogy jutka szervezzen legalább 100 gyereknek nyaralást,ha már az alapitványt tönkre tette!Pofázni ,kritizálni könnyü! Tegyél valamit te is a szegény gyerekekért.Remélem hamarosan nagy arcal a saját alapitványi nyaralásaidról teszed fel minden fórumon a képeket!Nem tudja valaki hol lakik ez a müvésznö ózdon?

laszlos · http://freemail 2008.08.21. 11:07:30

Anikó!

Ugy tünik a végére már csak ketten maradtunk, jutka már nem is olvassa a blogot, de minek is már leszerepelt és a szerep jól sikerült gratula.

A csendes tömeg meg beletörődik.

borosszilvi 2008.08.21. 18:22:09

Sziasztok mindenki!

Az alapítvány munkatársaihoz szeretnék szólni itt egy kicsit, hogy tudják nem kéne feladni,mindíg lesznek, vannak sajnos olyan emberek aki ki tudja milyen okból próbálják befeketíteni. De gondoljanak arra amikor egy-egy család mosolyogva, boldogan távozott az Önök által biztosított nyaralás után. Hogy ama bizonyos ismerőskereső oldalon hány és hány család, ember jelölte be az alapítványt ezzel is kifejezve a hálát és a boldogságot amit okoztak. Hogy hány gyerek élvezte talán felnőttkoráig utoljára a Balatoni élet ízét :) Szóval erre kell gondolni, és kérem Önöket arra, hogy jövőre is tegyék meg azt amit most megtettek, biztosítsák minnél több család, gyerek számára ezt a felejthetetlen és megfizethetetlen élményt amiben nekem és a gyerekeimnek már volt része. Köszönöm Szilvi

zita74 2008.08.21. 19:44:07

Sziasztok vegyes érzelmekkel olvasom a beszámolókat ,egy kis találékonysággal mindent meglehet oldani.Mi meghívtuk a táborlakókat egy bográcsos paprikáskrumplira nagyon jól szórakoztunk.az elszállásolt focistákkal is beszélgettünk.nagyon kedves volt mindenki jó ötleteket kaptunk,még lovagolni is eltudtuk vinni a lányokat.VOLTUNK AFRIKA PARKBAN ÉS AZ ALAPÍTVÁNY ÁLTAL FELAJÁNLOTT BElépők nagy részét is elhasználtuk.Vittünk vízforralót így a kávé és a kínai leves elkészítése sem volt probléma.Nagyon kedves emberekkel ismerkedtünk meg.Az hogy nem volt olyan tiszta a szoba nem az alapítvány tehet szerencsétlen takarító GABI EGYEDÜL VAN ARRA A NAGY ÉPÜLETRE ÉN KÉRTEM TŐLE FELMOSÓT ÉS megcsináltam nagy cucc itthon is kell takarítani csak többet.MI JÓL éreztük magunkat köszönjük az alapítványnak.

anikó152 2008.08.21. 20:08:43

Szia Zita Laszlos Borosszilvi!Mi is felejthetetlen hetet töltöttünk a balcsin az alapitvány jóvoltából!jutkaféle olvassa söt vizylatja a blogot de már nem mer irni!Szégyen az ilyen ember!Remélem az alapitvány folytatja a nyaraltatást jövöre is!

anikó152 2008.08.22. 11:24:37

OLvastam a homáron a blogokat ...hmmmm...a kavarogép jutkárol igen csak leszedték a szenteltvizet hihihi! Nem is mer irni pedig egyre többen követelik.Begazolt a madam!Szégyen ,hogy ilyen emberek is vannak a világon.Én már az elején kiszurtam ,hogy kakukktojás!Nem közzénkvaló,nagyképü sznob,vagy egy kis felkapaszkodott senki?Remélem kiguvad a szemed amikor a téged gyalázkodo sorokat olvasod itt és a homáron is!!!!Mert tudom,hogy olvasod némaruca!CSAK BETOJTÁL ÉS KUSSBA VAGY!

Sztankóné Annamari 2008.08.22. 14:58:31

Későn találtam meg ezt az oldalt,mégis pótnyertesek lettünk.
Sajnos az utólag felajánlott időpontokat már nem tudtuk elfogadni,nincs elég szabadsága a férjemnek.
Végülis 1 hétre elmentünk nyaralni,bár a Balaton továbbra is csak álom maradt a gyerekeknek.
Nászúton voltunk mi is ott utoljára lassan 20 éve.
Nagyon remélem,hogy az alapítvány szervezői nem adják fel!!!
Jövőre újra megpróbálnánk a balatoni nyaralás elnyerését.
Kívánok ehhez sok erőt és kitartást!!!

anikó152 2008.08.23. 06:46:13

Sziasztok!Nos úgy látom,hiába kérjük jutkát nem nyilatkozik!Eltünt a homár blogról is!Ott is jól megkapta a magáét!Érdemes beleolvasni a neki szóló kommentekbe!Most nem sziporkázik neten ,hanem behúzta a farkát és kussba van!Vajon miért?Kedves jutka ,miért nem szól hozzá az önnek címzett kommentekhez?Egy egész ország megutált!Gratulálok! Remélem a munkád köt le annyira,hogy nemtudsz írni!Hogy haladsz a szervezéssel?Jövöre hány gyereket nyaraltatsz a balatonon,vagy nálad Ózdon a lakasodba?Hogy fogod kárpótolni a gyerekeket akik miattad nem nyaralhatnak jövöre a balatonon?Tudsz a lelkiismeretedtöl aludni?Nem baj ha az anna nick neveden véded meg magadat,úgy is nagy elöszeretettel használtad a blogon önmagad dicséretére! Remélem elöbujsz a jukadból és válaszolsz a neked feltett kérdésekre!Mindenki kíváncsi rá!Te akartál a rivardafénybe lenni!Tessék lépj elö!Az ismeröseim 4 gyerekkel ebbe az alapítványba látták az egyetlen esélyt a jövö évinyaralást illetöen.Mondanál nekik néhány programot amit tefogsz nekik biztosítani a balatonon!Hogy halad az alapítványod? Hány gyerek fog a te szervezésedben a balatonon nyaralni ? Nyilatkozhatnál valamelyik sajtó orgánumba!

Emese 2008.08.24. 17:29:12

Sziasztok! most értünk haza Bfenyvesről.Ugyan ott voltunk ahol Rózsáék,mi is meg voltunk mindennel elégedve.A bobozást hagytuk ki,mert már nem volt rá időnk a trambulinos ugrálás pedig nem vonzotta a gyerekeimet.A többi programot bezsúfoltuk 3 napba,nehéz volt de sikerült.Kihasználtuk a vonatkedvezményünket/nagycsaládost/és mindenhova így mentünk.A kölcsön autót fétettük,jól el volt az az üdülő udvarán.Írok vmelyik nap bővebben is,de éjszakára már mennem kell dolgozni.

borosszilvi 2008.08.25. 12:20:27

Sziasztok az iwiw-en kaptam egy levelet az alapítványtól nyitottak egy fórumot ahol le lehet írni a beszámolókat kérlek,hogy tegyétek ezt meg hátha nem szűnik meg az alapítvány. Tegyünk értük ahogyan ők is tettek értünk. Akár aláírásgyűjtéssel bármivel én benne vagyok ha vkinek van ötlete kérlek osszátok meg velem. Egy ilyen lehetőséget, ennyire segítő szándékú alapítványt ne hagyjunk veszni, ne hagyjuk őket cserben. Szilvi

anikó152 2008.08.25. 19:47:36

Csatlakozom hozzád! Egy mindenkiért mindenki az alapítványért!Fórumozzunk harcoljunk az alapítvány pedig elhív jövöre bennünket egy garden partyra ,hogy örökre az életünk része maradhasson.!Remélem új fényében még szebben fog az alapitvány ragyogni.Induljunk mi is a jutka útján! Mindenki írjon a homár blogba cáfoljuk meg jutka rágalmait!Ahol elvették az alapítványunk becsületét ott hirdessük nagyszerüségét fedhetetlenségét! HAJRÁ ELÜRE AZ ALAPÍTVÁNY BECSÜLETÉÉRT!

Márti 2008.08.27. 08:46:46

Szívesen beszállok, ha tudok bármiben segítek, hogy az Alapítvány ne hagyja abba a működését. Mi nagyon sokat köszönhetünk nekik!

Monik 2008.08.27. 14:09:15

Én is segítek, ha tudok! Mi az Alapítványnak köszönhetjük, hogy végre láthattuk a Balatont! Nyaralni csak a segítségükkel tudtunk három gyermekünkkel! Mégegyszer köszönet érte!!!

harmat 2008.08.27. 14:49:50

aniko152: A "juk" azt "ly" írják, bazz'. :D mókás blog nagyon. Ami ingyen van, azzal mindig van valami gond. Szocialista üdülőhelyek, már rég le kellett volna mindet bontani.

harmat 2008.08.27. 14:52:37

anikó152: Amúgy csak véletlenül keveredtem ide, de a hozzászólásaidból látszik, hogy alulról közelíted meg a 80-s IQ-t.

laszlos · http://freemail 2008.08.27. 15:43:43

harmat a te IQ-d lehet hogy több, de nevelsz-e gyermeket?

harmat 2008.08.27. 15:48:35

Nem, elég ha most magamat eltartom és nem függök senkitől. (még nem megy teljesen, de már haladok).

anikó152 2008.08.27. 19:31:02

Nem vall nagy iqra az ha valakiröl ismeretlenül sértö kommenteket írogatunk! Én lehet hogy nem vagyok olyan kimüvelt és finomkodó mint ön kedves harmat.De az ön élete sem lehet valami vidám és tartalmas,ha szabadidejébe idejár minket sértegetni...hm...lehet ez is egy életérzés?Önt ez elégiti ki? Szánom a maga kis szürke életét!Menjen ki a szabadba szivjon egy kis friss levegöt és próbálja az ön mellett elsuhanó életböl,egy kis boldogságot felfedezni!De a stilusból itélve ez a harmat nick megint a mi ozdi hösünk jutka!!!!!!!! hihihi! nem tudsz kibujni a börödböl. Te kis be sz....ri megint nickmögé bújva írsz? tudjátok a nyáron is jól elbeszélgetett magával annna nick néven!!!!!! Nem furcsa hogy csak engem támad? és mi okból? Hogy került ide? és el a kezekkel a szociális üdülö helyektöl! Te mü májer! Mekkora okosságot irtál! Gratula!Búj elö és nyiltan vállald el hogy megutált egy ország te kavaró gép!

Rózsa 2008.08.27. 21:35:31

Én kivétel vagyok. Nem utáltam meg Jutkát.
Sajnos, rosszul sült el minden... Jutkáék csalódtak, ezekután fellázadtak...

Remélem, hogy az Alapítvány továbbra is végzi tevékenységét.
Remélem, hogy sok hozzánk hasonló család jut még el a Balatonra...

anikó152 2008.08.27. 22:39:16

Nem fellázadtak,hanem rágalom és hazugság hadjáratukkal tönkre tettek egy becsületes alapitványt aki sok szegény gyerek arcáról törölte le a könnyeket,még ha csak rövid idöre is de feledtette a gondokat a szegénységet! Ez nem fellázadás ez aljas becstelen bün! Kívánom jutkának,legyen része csalódásba bánatba ,reményvesztett ,kilátástalan életbe. Remélem egyszer,valaki az ö álmait vágyait is tönkre teszi,ógy mint ö sok száz családét! Tiszta szyvemból kivánom!Gyülüllek ozdihösjutka!!!!!!!!!!!!!!!!! te kis bujkálo senki!

harmat 2008.08.28. 08:02:00

anikó152: Kikérem magamnak:), munkaidőben teszem. A szabadidőmben messzire kerülöm a gépeket. Amúgy nem Jutka vagyok. Ezt megerősíthetem. A homárt olvasgatva jutottam el ide.

anikó152 2008.08.28. 11:00:26

Jaj de érdekes,hogy beesel és nem is az ügyhöz szólsz hozzá,hanem engem kezdesz sértegetni.Jellemtelen vagy jutka(szándékosan kisbetüvel,árulókat bélyegeznek meg így!),mert nem mered az arcodat és a rágalmaidat felvállalni!Még egy kommentet semolvastam,hogy valaki csak úgy spontán elkezdene sértegetni itt ok nélkül vakakit! Ez a te stilusod ózdréme! Kopj le rólam te jellemtelen senki!

anikó152 2008.08.28. 11:04:39

Szerintetek miért lapul és bújik nick mögé jutka?Ha igazat állitana most harcolna az igazáért,de lapul mint a patkány a mocsokba! Igazolja a viselkedésével azt az állításomat,hogy egy hazug kavarógép!Nevetséges ezzel a harmat nick-kel nem?De nem tud kibújni a böréböl ,a stilusa megismételhetetlen.

harmat 2008.08.28. 13:49:27

:) Látom, Te érthetetlen vagy, ha úgy jobb legyek jutka (kisbetűvel) nekem 8. Végig olvastam ezt a fórumot és a te írásaid is elég bunkók. Nem tudom minek okoskodsz. Nekem amúgy csak annyi a bajom, hogy ezeket a szocialista maradványokat minek kell megőrizni?? Dózer, dinamit. 21. századi üdültetés még mindig "kommunista" módszerrel legyen megoldva?

anikó152 2008.08.28. 23:12:59

Kit érdekel a te véleményed pubikám! Itt most nem is erröl van szó! Húzz innét a harmatos ózdi picsába!TE MÁR MEGINT MONDOD A SEMMIT,DE AZT HOSSZAN ózdihösjutaharmatnick!Ha nem mered magad vállalni kímélj meg a hülyeségeidtöl és kopj le. Spiclikkel árulókkal szar kavarókkal nem állok szóba! Levegönek foglak nézni és magasról teszek rád. Lehet,hogy én szerinted uninteligens vagyok,de nem vagyok spicli rágalmazó, szarkavaró,gerinctelen féreg! Erre büszke vagyok! Te tudsz reggelente úgy a tükörbe nézni,hogy ne hánnyál julcsa? Na kopj le az alapítvány blogjáról te senkiházi áruló,spicli!

laszlos 2008.08.29. 06:53:44

Kedves Anikó!

Én személy szerint Neked adok igazat, de...
légyszives ne legyél már ilyen lelkes, mert ezzel ártasz az alapitványnak.
Ha veszekszünk a többiek akik lenyaraltak már nem irnak erre a blogra, mert ez a hangnem visszatetsző! Mégegyszer többet ártasz mint használsz, tudom, hogy ilyen természeted van, - az én férjem is ilyen - gyorsan kimondja amit akar, de ha veszekszünk nem is érdemeltük meg amit kaptunk.
Csak szépen és ezzel használunk, nem marakodni kell, hanem összefogni. Látod már nem ir igy ide, még az élménybeszámolók is elmaradnak, pedig lehet hogy nem ezt érdemelné az alapitvány.

Én mindenesetre megtettem ami tőlem telhető, leirtam élményeimet, megköszöntem, a többi család is jó volna ha megtenné.

Harmat ez nem szocialista üdültetés.
Kapitalizmusban a nagycsaládosok csak igy tudnak nyaralni.
Gondolkozz el, hogy te mikor fogadnál a házadban ingyen és bérmentve 7 főt.
Akik felajánlották lakásukat ezt tették.Nem pénzért adták ki!!!
Na én többet nem irok már ide, Anikó csak szépen!!!

anikó152 2008.08.29. 11:03:40

Én sem irok ide még szépet sem!

Rózsa 2008.08.30. 13:18:33

:D

Mivel én az élményeinkről beszámoltam már rögtön, miután hazaértünk, nem ismétlem meg önmagam. De tény, hogy az egész családunk nagyon jól érezte magát, és ez az Alapítványnak köszönhető... Még egyszer: KÖSZÖNJÜK.
Köszönjük, hogy lehetőségünk volt 6 napot tölteni a Balatonnál. Ezt önerőből nem tudtuk volna megtenni, sajna. De terevzzük, hogy jövőre (és minden évben?) elmegyünk, ha csak 1 napra is:)

zita74 2008.08.30. 19:16:32

sziasztok sajnos eddig rossz volt a gépem és úgy látom ide sem küldte el az írásaimat.Szerintem nem az alapítvány tehet a szállás tisztaságáról ,valaki itt felvetette,hogy estleg másik szállást mutattak nekik azt el is tudom képzelni.Szerencsétlen takarítót én sajnáltam mert egy embernek nagy az épület és volt olyan,hogy egy éjszakáért 76 ágyat kellett áthúzni 25 szobát kitakarítani 4 órában.Én a gyerekeknek vittem ágyneműt felmosócuccot pedig ott kértem így ez a probléma megoldódott.Bár a férjem morgott,hogy miért kell annyi cucc a végén belátta,hogy jól döntöttünk induláskor pedig igazából indulás előtt este kaptunk egy E-mailt valakitől amiben leírta,hogy neki mi nem tetszett.Én köszönöm az alapítványnak,hogy lehetővé tették ezt a nyaralást.Sok sikert és kitartást kívánok a munkájukhoz ami nem egyszerű.

zita74 2008.08.30. 19:26:17

Más téma esetleg jön valaki szeptember 6.-án az őszi Ópusztaszeri országos nagycsaládos találkozóra? sajnos nálunk a 27 tagcsaládból csak 5 család tud elmenni.

Rózsa 2008.08.30. 20:54:28

Zita!
Mi sajna, nem megyünk. Milyen egy ilyen nagycsaládos találkozó?

Márti 2008.09.04. 17:28:31

Szia Zita! Mi is megyünk Ópusztaszerre! Biztosan nagyon szép nap lesz. A Nemzeti Emlékpark, az csodás, ott már voltunk. Nem messze van tőlünk. Érdemes megnézni.

Monik 2008.09.08. 14:41:55

Zita, Márti!
Milyen volt Ópusztaszeren? Várjuk az élménybeszámolót!

Emese 2008.09.08. 20:35:00

Sziasztok!Ha nem dolgoztam volna az elmúlt két hétben szinte folyamatosan mi is mehettünk volna a találkozóra.Pénteken hívtak fel,hogy többen lemondták a másik egyesületnél és van szabad hely.De már rég nem volt szabadnapom csak ez, így nem mentünk.A kolleganőmék voltak,nagyon tetszett nekik.Jó lett volna elmenni.

Rózsa 2008.09.09. 20:53:15

Emese!
Hogy vagytok?

Emese 2008.09.09. 20:57:41

Szia Rózsa!Holnap itthon leszek,írok emailt Neked.Puszi

Rózsa 2008.09.12. 10:51:11

Olvastam, válaszoltam:)
Várom a képket! Pussz...

Monik 2008.09.17. 08:51:34

Vége a nyárnak, az idő is elromlott. A gyerekek este a nyaralási képeket nézegették, és egymás szavába vágva sorolták az élményeket. Sugárzott az arcuk. Nagyon jó volt látni az örömüket.

Rózsa 2008.09.17. 10:13:42

Mi is így vagyunk, Monik.
Kisfiam mindennnap említi a bobot..., meg a hajókázát..., cirkuszt..., meg a hínárt, amit apa fejére tettünk:)
Sajna, itt az ősz:( Soha nem szerettem. Esős, hűvös, és egyre rosszabb várható... Még ha néha süt is a nap, már nem az igazi:(
Na meg a suli...

Monik 2008.09.17. 11:57:22

Szia Rózsa!
Meg a hideg, a köd...;(

Rózsa 2008.09.17. 20:55:17

Hideg, fűtés, fűtésszámla!!!
Pulóver, kardigán, nagykabát!!!

De gondoljunk csak vissza: 1 hónappal ezelőtt mi még a Balcsiban úszkáltunk :)

Rózsa 2008.09.17. 21:00:09

Kisfiamnak tegnap rajzórán a nyári élményét kellett lerajzolnia. (Tudni kell hozzá, hogy nem tud rajzolni.) A lap 2/3-ad részét egy nagy kékség foglalta el, és csodálkozott, hogy a tanító néni nem ismeri fel a Balatont :)

Monik 2008.09.18. 11:55:49

Milyen "buta" a tanítónéni! Bogi lányomnak is volt ilyen rajzfeladat! Természetesen a vízben rajzolta le a családot!

Rózsa 2008.10.02. 20:52:27

Sehol senki? Hetek óta?

Monik 2008.10.03. 10:14:24

Szia Rózsa! Én naponta, ha tudok benézek, de nincs új hozzászólás.

Rózsa 2008.10.03. 21:11:55

Szia!
Hogy megváltozott ez a fórum...
Fél évvel ezelőtt mindenki teljes gőzzel... (persze érthető:)), most meg nagy csend.
Nálatok mi újság? Belerázódtak már a gyerekek a suliba? Gondolom, van már egy pár jegy is:)

Monik 2008.10.06. 11:53:56

Szia! A hétvége elég zsúfolt volt, csak most jutottam géphez egy kicsit.
A suli szerencsére jól megy a két nagyobbnak. A fiam elkezdett íjászkodni, Bogi folytatja a zongorát. A kicsi ovis, nagyon büszke rá, hogy már Középső csoportos.
Ti jól vagytok?

Rózsa 2008.10.08. 09:59:54

Köszönöm, jól.

Bár a héten egy kicsit felidegesítettem magam. Elmesélem: Barbi, a nagylányom koleszos. Mivel háromgyerekesek vagyunk, félárú étkezésben részesedne ott is. (Tavaly is így volt.) Szeptember első napjaiban leadtunk minden ehhez szükséges papírt a nevelőnőjének (akit nem szeret). Nos, szeptemberben mégis teljes árat fizetett. Mondtam Barbinak, hogy kérje a nevelőnő segítségét ez ügyben. Ő kérte is, aminek semmi eredménye nem lett. (Meg kell jegyezni, hogy Barbi egyik szobatársnője is így járt, a családi pótlékos papír a nevelőnő lakásáról került elő, a kislánynak el kellett hozzá mennie.) Mivel hamarosan (jövő héten) esedékes az októberi kajafizetés, hétfőn telefonáltam a nevelőnőnek ez ügyben. Azt mondta, a lányom nem szólt neki (Barbi tuti, hogy szólt!), de majd utánanéz a dolognak. Még aznap este mondta Barbinak, hogy visszamenőleg nem biztos, hogy meg lehet oldani, vagyis a szeptemberi túlfizetésből nem biztos, hogy rendezni lehet az októberit (merthogy ezt kértem tőle telefonon). Ezek szerint megvannak a papírok, és ezentúl 50 % kedvezményben részesülünk, de ezt sem mondta szó szerint. Felhívtam a gazdasági ügyintézőt is, aki mostmár tud az ügyünkről, de mivel ő kezdő, megkérdezi a kollégáját, lehet-e rendezni az előző havi túlfizetésből.
Úgy gondoltam, két napot adok nekik intézkedni ebben az ügyben, pénteken újból telefonálok, előbb a gazdaságisnak. Ha sikerül nekik rendezni, nem csinálok ügyet belőle, ha nem, akkor megkérdezem, hogy hol akadtak el a több, mint 1 hónapja leadott papírok, és kihez fordulhatok...

Bocs, kicsit hosszúra sikerült:)

Írtad, hogy zsúfoltvolt az előző hétvégétek. Mi minden fért bele?

Rózsa 2008.10.08. 10:02:16

zsúfoltvolt = zsúfolt volt

Monik 2008.10.08. 10:20:52

Szia Rózsa!
Szombaton Nyíregyházán voltunk. A gyerekeknek vettünk 1-2 ruhát a piacon, délután a Vadasparkba mentünk volna, de addigra szakadt az eső. Mivel a kicsire nem kaptunk őszi cipőt, hazafelé megálltunk Miskolcon. 26-os lány őszi cipő ott sem volt. Vasárnap kora reggel megfőztem, majd irány Eger, cipőt venni. Ebédre értünk haza, de cipővel! Délután foglalkozózás a kicsivel, beszélgetés a nagyokkal, közben mosás és a hétfői ebéd megfőzése. Estefelé még virág ültetés. Nagyjából ennyi.

Monik 2008.10.08. 10:23:42

Rózsa! Felháborító, hogy egyesek hanyagsága miatt nehezen megkeresett pénztől esik el az ember! Próbáld meg visszakapni a túlfizetést!

Rózsa 2008.10.08. 10:30:17

Igen, azon vagyok...
Milyen virágokat ültettetek?

Monik 2008.10.08. 15:21:34

A szomszédokkal cseréltünk. Kaptam rózsaszín nőszirmot, futó lila akácot, meg egy nagy tölcséres virágú különleges bokrot. Én meg adtam fehér és élénk sárga nőszirmot.

Rózsa 2008.10.08. 18:24:32

Nekem a nőszirom és a liliom olyan egyforma, meg se tudom őket különböztetni. Van egyáltalán köztük különbség?

Monik 2008.10.09. 08:50:28

Ez jó kérdés Rózsa!

A nőszirom az íriszhez hasonló, a liliom tölcséres virágú.

Rózsa 2008.10.09. 15:06:29

Ja, írisz:)

Rózsa 2008.10.19. 18:35:28

Ezer éve nem jártam erre..., de látom, más se:)

bazár · http://freemail 2008.10.29. 18:50:37

Na faszfejek lenyaraltatok már? Nincs komment, jó volt az ingyen? És még meg sem köszöntétek! Ennyit a jótéteményekről!

Monik 2008.10.30. 13:48:29

Tisztelet a kivételnek!!!

szennyesi istvánné 2008.11.04. 10:34:24

Tisztelt bazár! ELvan maradva egy ezer évvel.Van a fórumon egy külön topik ahol,képes élménybeszámolókat küldtünk.Tessék elolvasni,mielött sértegeti az ember társait!Sajnálom ,hogy a magafélének csak ez okoz örömet!Örülök,hogy ön nemtartozik az ismeröseim közzé sem .Nem szivesen barátkoznák egy ilyen üresfejü antiszociális emberrel mint maga!

szennyesi istvánné 2008.11.04. 10:39:27

BAZÁR!MIVEL GONDOLOM VAGY OLYAN ANALFABÉTA,HOGY EGY MÁSIK TOPIKOT ITT NEM TALÁLSZ MEG EZÉRT BE MÁSOLOM A KEDVEDÉRT AZ ÉLMÉNYBESZÁMOLÓKAT!!!!!!!!!!!!!AMUGY A METÁLT BIROD FASZFEJ????
Kedves nyaralók!


A Balaton Aranykora Alapítvány ingyenes üdültetés

programjában idén is több, mint 50 család vett részt, az utolsó turnus tegnap távozott Balatonszepezdről.

A nagycsaládosoknak, rászorulóknak négy éve indított programban mintegy 200 család, több, mint 1000 fővel vett részt. A sok gratuláció és köszönet mellett idén először érkezett negatív visszajelzés, mely a szabad vélemény nyilvánításon túllépve sajnos egy lejárató kampányba, és súlyos rágalomhadjáratba csapott át, ezért az alapítvány kurátorai úgy döntöttek, hogy többet nem szervezik meg az ingyenes üdültetést.

Kérjük, hogy élménybeszámolóikat, észrevételeiket tegyék közzé és ha készültek

fényképek a balatoninyaralas@freemail.hu címre küldjék el, amennyiben szeretnék ha itt a

blogon is megjelenjen.

További sok sikert és jó egészséget kívánunk minden kedves idei és korábbi nyaralóinknak.

Üdvözlettel: Dr. Szabó Leventéné, Nagy Kornélia és Bánki Károly

a Balaton Aranykora Alapítvány kuratóriuma

15 komment
A bejegyzés trackback címe:
blog.hu/goldmine/hedgehog.php/631388

Kommentek, trackbackek, visszapingek:
borosszilvi 2008.08.25. 12:10:32
Sziasztok és Üdvözletem mindenkinek. Látom első hozzászóló leszek de nem is bánom, sőt.
Tavaly voltunk az alapítvánnyal nyaralni, még télen találtam meg őket egészen véletlenül az interneten barangolva írtam egy kérelmet, pályázatot aztán tavasszal jött egy levél miszerint tartalékosok vagyunk. Teljesen el is felejtettem annyira nem bíztam abban, hogy lehet ilyen szerencsénk. Aztán mint tartalékos már annak örültem nem is reméltem,hogy hívni fognak, de igen hívtak. Sajnos az első lehetőséget nem tudtuk elfogadni mert annyira gyors lett volna aztán hívtak másodszor is és mondtam lesz ami lesz megyünk. Siófokra szólt a nyaralás ahol odaérkezésünk után nagyon kedvesen fogadott az úr aki felajánlotta a szállást. Kocsival elvittek a szállásra amit egy másik családdal osztottunk meg ők az alsó szinten mi a felsőn voltunk. A Balaton még nagyon lassan is kb 10percre volt tőlünk. A szállás tiszta volt fürdőszoba kis főzőhelyiség két szoba egy nappali, tehát álmunkba sem reméltünk szebbet, bár hozzáteszem én egy szerényebbel is boldog lettem volna. Reggeltől estig a Balatonba voltak a gyerekeim, felejthetetlen élmény volt. Kaptunk ajándékot a szponzoroktól, gyümölcslevet, csokit, pezsgőt volt egy sajtótájékoztató ahol szintén rágcsálnivalók, italok voltak korlátlan mennyiségbe ingyen. Ott kaptunk belépőt a siófoki fürdőbe és hajókázásra. Ez az élmény megfizethetetlen volt. Nagyon sajnálom ami történt és ahogy történt, de itt azt hiszem minden már nyaralt és még reménykedő család nevében is mondhatom kérhetem, hogy gondolják át, és próbálják meg tovább csinálni ezt a dolgot, hiszen nekünk sem lett volna más lehetőségünk eltölteni pár napot a Balatonnál, ha nincs az alapítvány. Minden tiszteletem és köszönetem az alapítvány munkatársainak. Boros Szilvia anikó152 2008.08.25. 13:13:29
Szia Károly kornélia és minden alapítványi dolgozó!Szivem szerint létre hozznék egy alapítványt ami feladata az lenne,védjük meg mentsük meg a balaton aranykora alapitványt az ózdijutka féléktöl!Felejthetetlen hetet töltöttünk az alapitvány jövoltából a balatonszepezdi vakáció táborba! A tábor lakói voltak velünk együtt értelmi és érzelmifogyatékos állami gondozott gyerekek is Nekik és nekünk megfelelt a szállás.Szerintem az állami gondozott gyerekek nyaraltatásánál nehezebb megfelelni egy szállásnak ,mint aki privátemberként választ nyaralohelyet..nem? Még is megfinanszirozták nekik ezt a nyaralást.Utolsó nap egy dzsúdó szakosztály lepte el a tábort, ök is egy hetes pihenésüket töltötték itt.Ja kérem ,hogy ez a régi úttörö tábor nem vetélkedhet a Hotel Ritz-el ez egy dolog! Ne pályázzon jutkaféle ember a szegények paradicsomára!Ez a mi magyar narancsunk!Jicsit savanyú,kicsit sárga de a miénk!Kedves Alapítvány ne mondjatok le rálunk hálás szívü pártfogoltjaitokról.Maradjatok velünk!A fotók most vannak elöhívás alatt. Mihelyt kész lesz felteszem öket! anikó152 2008.08.25. 13:17:46
Külön szeretném MEGKÖSZÖNNI BÁNKI KÁROLYNAK ÉS FELESÉGÉNEK AZ IDÖT ENERGIÁT NEM KÍMÉLÖ ÁLDOZATOS MUNKÁJUKAT!!!mÉG AZ UTOLSÓ KIS AJÁNDÉKOT IS LEHOZTÁK NEKÜNK A SZÁLLÁSUNKRA,HOGY SEMMIBE NE SZENVEDJÜNK HIÁNYT!HÁLÁS SZÍVVEL GONDOLOK RÁTOK MINDIG,JÓ MAGAM ÉS CSALÁDOM NEVÉBEN MINDENT MINDENT KÖSZÖNÜNK.!!!!! anikó152 2008.08.25. 13:33:49
kepfeltoltes.hu/080825/K_p0084_www.kepfeltoltes.hu_.jpg anikó152 2008.08.25. 13:36:01
Ha rákattintatok a linkre megjelenik a családom : anyukám keresztfiam férjem és fehér pólóba karolom Bánki Károly urat!Akinek mégegyszer mindent köszönök! A többi képet küldöm holnap ,mert most megyek dolgozni! Sziasztok! anikó152 2008.08.25. 13:38:54
kepfeltoltes.hu/080825/K_p0121_www.kepfeltoltes.hu_.jpg Nos itt az ajándék bobozás sikertörténete is. anikó152 2008.08.25. 13:41:25
kepfeltoltes.hu/080825/K_p0104_www.kepfeltoltes.hu_.jpg anikó152 2008.08.25. 13:43:32
kepfeltoltes.hu/080825/K_p0175_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
kepfeltoltes.hu/080825/K_p0176_www.kepfeltoltes.hu_.jpg a jutka által becsmérelt szállásunk!!!Direkt irtam kisbetüvel jutka nevét! tartalék:( 2008.08.25. 14:57:20
Én nem irhatok élménybeszámolot mert tartalék lettem idén jovore pedig sajnos már nem lesz lehetoségem. És ki miatt? Megtaláltam "szegény rászoruló" Jutka adatlapját egy weboldalon, ahol egy kisebbfajta vagyonbevallást találtam:

Ilyen kütyüim vannak:
digi fényképező, dvd lejátszó, hi-fi, lemezjátszó, mobil, mobil kamerával, PC, szinti
Ilyen autóm van, vagy ilyet szeretnék:
Renault
Magáról pedig csak ennyit:
Ismertetőjegyek: aranyos, bájos, mosolygós,
Szerintem tök jó vagyok

Szerintetek is? laszlos · freemail 2008.08.25. 19:12:48
T. Alapitvány!

Mi családunk ugyan nem az idén nyaralt, hanem a tavalyi 2007-es évben. Mi 6 gyermekes család vagyunk, tagjai a Nagycsaládosok Egyesületének. A televizióban láttam meg, hogy a nagycsaládosok nyaralnak a Balatonon, én megtaláltam az interneten az alapitványt, felhivtam Nagy Kornéliát és pont egy éve az utolsó turnusban tudtunk nyaralni. Siófokon kaptunk szállást és az adományt. Én két családdal találkoztam, az egyikkel a fürdőben, ahol volt vagy szintén 6 gyerek, a másik családdal a megérkezésünkkoré, a fürdőben és a hazautazáskor a vonatállomáson találkoztunk, ők szintén 5 vagy 6 gyerekkel voltak északkeletről.

Beszélgettünk és dolgos,rendezett tényleg rászorult családokat ismertem meg.
Az élményről csak annyit: vissza szeretnénk még menni a Balatonra, a gyerekek csak ott szeretnének nyaralni, pedig - mostmár mindegy leirom igy négyszemközt - a négy nap alatt egy zsák sültkrumplit sütöttem meg az 5 gyereknek, volt a szálláson olajsütő és gyorsan szépen sütött. Öröm volt látni, hogy milyen jóizüen ették a sültkrumplit, utána irány a Balaton fürdeni.

Csak a fürdésre emlékeznek, a sültkrumlit én emlegetem nekik.
Mi épitkeztünk és majdnem belehaltam már az idegbe és a munkába ami ezzel járt, ezért esett jól különösen ez a pár nap kikapcsolódás.

Szóval nagyon sajnálom ami az idei évben történt, lehet hogy nem is volt rászorult a Jutka?
Már én is elkezdtem a hozzászólásait olvasni,mármint a régit, mert amióta kiderült, hogy nembiztos hogy rászorult nem is ir. Szerintem csak a "ingyen nyereményre" hajtott, csak maradt volna a 7500,- Ft-os szállásán és ne pocskondiázta volna le a szállást amit kapott ajándékba.
Ez a szállás szerintem egy normál ifjusági szálláshely, nem napraforgós és nem apartman, de el lehet aludni - és még ágynemút is kapott volna- és persze az is igaz, hogy nem is sátor, mert az még rosszabb lett volna. A gyerekek persze az enyéim még azt is imádják egy pár napra, mert az is kikapcsolódást, élmény nyujt.

Köszönjük amit kaptunk, a szervezőknek minden jót kivánunk az elkövetkezendőkben és ne csak a rosszra emlékezzenek, hanem a sokkal többen lévő hálás családokra, akik lehet hogy annyira rászorultak, hogy még irni sem tudnak, mert nincs számitógépük.Erre is gondoljanak, hogy voltak olyan családok is akiknek még az sincs!!!
Ezért nem is tudnak Önök mellett most kiállni!! laszlos · freemail 2008.08.25. 19:21:50
Megnéztem Anikó képeit, helyesbitek, ez nem is egy ifjusági szálláshely, ez annál több!! anikó152 2008.08.25. 19:36:57
Sziasztok! Öröm olvasni dicsérö szavaitokat!Ylove you! balaton aranykora alapítvány!Laszlos mi a jutka weblapjának elérhetösége ird már ide ki!Köszi! Majd holnap felteszem a többi képet is! Sziasztok! anikó152 2008.08.25. 20:10:10
Sziasztok!Anikó lánya vagyok Betti.Nagyon jól éreztem magam a nyaraláson...Nagyon köszönöm az alapitványnak,hogy lehetőséget adtak erre a nyaralásra.És sok élménybe vol részem.Sok helyre eljutottunk,aminek nagyon örültem.Mégegyszer csakköszönni tudom az alapitványnak a lehetőséget.Így tovább!! Márti 2008.08.27. 08:40:09
Mi is felejthetetlen élményben részesültünk az Alapítvány jóvoltából. Nem szabad, hogy elvegye a kedvüket az, hogy vannak elégedetlenek. Van , akinek nem felelt meg, ez az ő megítélésére és igényeire van bízva, de nem hiszem, hogy ez arra okot ad, hogy becsméreljük azt, aki ezt lehetővé tette. Mi nagyon jól éreztük magunkat, és ezért nem győzök elégszer köszönetet mondani az alapítványnak. Szívből kívánom, hogy ne legyen többé ilyen rágalmazásban ,lejáratásban részük. De nem azért, mert befejezik a működésüket, hanem azért mert itt vagyunk mi, akik annyi élményben részesültünk az Önök jóvoltából. Tudom, hogy ez mennyi munkával járhat, ezért kívánok nekik jó egészséget, és kitartást, további jó munkát. Ez egyszerűen nem végződhet így! Kálmán Lászlóné és családja. 2008.08.27. 11:56:52
Köszönjük szépen a nyaralást.Nekünk sajnos rossz időnk volt nem tudtunk fürdeni.Hajókázás anyagi okok miatt el maradt.De igy is nagy élmény volt az egész családnak.KÖSZÖNJÜK SZÉPEN!!!KÁLMÁN CSALÁD BAJÁROL
Szólj hozzá!

Név:

Zsike78 2009.06.18. 22:54:36

Szép estét! Nagyon szeretnék elmenni három gyermekemmel nyaralni, de sajnos nem megy anyagilag. Egyedül nevelem őket és még soha nem voltunk nyaralni. Ki tudna ebben nekem segíteni?

inyi 2009.06.19. 08:49:13

Szia Zsike!
Ezzel mi is így vagyunk. Én bíztam benne hogy mégis kiírják a pályázatot ,s talán sikerül.Minden nap benézek ,de sajnos semmi.Remélem valakinek van valami jó ötlete.

Ágota92 2009.06.19. 17:16:46

Sziasztok.
Én egy 17 éves lány vagyok.Édesanyám egyedül nevel engem és a 2 testvéremet,minden segítség nélkül.Hiszen az "apám"-nak mondott személy még azt is elintézte hogy hivatalosan ne kelljen gyerektartást fizetnie....anyának pedig nem telik nyaralásra.
Én még soha nem voltam a Balatonon,ahogy a testvéreim sem.
-Azt szeretném tudni az Alapítvány által hogyan lehet eljutni a Balatonra? és hogyan kell jelentkezni,pályázni??

SzRózsa 2009.06.20. 20:42:00

Sziasztok!

Azt hiszem, sokan vannak rászorulók, akik még sohasem voltak a Balatonon...
Mi (5 fős családom) is tavaly nyaraltunk először a magyar tengernél, az Alapítvány segítségével.
Tavaly ide az oldalra is kiírták a pályázatot.
Sajnos, idén semmi hír sincs róluk. (Vagy csak én nem hallottam?)
Azt tudnám tanácsolni Nektek Zsike, inyi és Ágota, hogy próbálkozzatok esetleg postai úton, vagy telefonon. (Megpróblom kikeresni...)

SzRózsa 2009.06.20. 21:09:16

Most sajna nem találom, de valahol le van nekem írva, holnap megkeresem...

SzRózsa 2009.06.21. 17:30:16

Ezt találtam:

Nagy Kornélia

06-70/ 616-80-08

7633 Pécs
Radnóti u. 9.

Ágota92 2009.06.21. 17:57:51

Nagyon szépen köszönöm a címet és a telefonszámot!!!Holnap már hívom is őket!! Köszönöm SzRózsa..

SzRózsa 2009.06.25. 20:38:33

Igazán nincs mit... Örülnék, ha Nektek is sikerülne a Balatonnál nyaralni.

Sikerült valamit intézni?

Ágota92 2009.06.30. 16:00:16

Nem...ugyanis szerintem ez a telefonszám nem jó.... mert többször is hívtam,de vagy nem szóltak bele...vagy az sem tudta hogy miről van szó.

SzRózsa 2009.06.30. 17:56:56

@Ágota92:
Sajnálom.
Biztosan telefoncsere történt azóta...

Monik 2009.07.07. 11:45:19

Régen jártam erre.
Rózsa! Úgy látom megint elkerüljük egymást. Képzeld idén is megyünk a Balatonra! Végre sikerült Üdülési csekket igényelni! A szállást futja 5 napra családi házban önellátással.
Veletek mi van?

SzRózsa 2009.07.07. 15:33:40

Szia Monik!

Juj, de örülök, h idén is tudtok menni a Balcsira!

Mi sajnos nem, pedig tavaly nagyon fogadkoztunk, h ezentúl minden nyáron..., ha csak egy napra is. Sajna nem fér bele a keretbe. 1-1 napos fürdős programokat tervezünk a környékünkön, ottalvások nélkül.

Mikor mentek, és hova?

Monik 2009.07.10. 08:56:48

Szia Rózsa!

Sajnálom, hogy nem tudtok menni!

Augusztus 17-én megyünk Balatonlellére. Egy idősebb házaspár kiadó családi házában leszünk. Még a foglalót is Üdülési Csekkel fizethettük. Van szabad-strand.
Főzni meg otthon is kell!
Régebben is próbáltunk Üdülési Csekket igényelni, de soha nem sikerült. Munkáltató meg nem ad.
Ha időd engedi írj!
süti beállítások módosítása